کرم ضد چروک و ضد افتادگی قوی EVOLUDERM

آرایشی حسینی ۲ JIT

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

-نام کالا : کرم ضد چروک و ضد افتادگی قوی

- برند : EVOLUDERM 

- حجم : ۵۰ میل

- ترکیبات : شی باتر، آلانتوئین، رتینیل پالمیتات، روغن دانه آفتابگردان، توکوفرول، عصاره سبوس گندم،کلاژن و الاستین ، سوربیتول، سیتریک اسید

- محرک تولید کلاژن و الاستین

- افزایش قابلیت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست

- ایجاد نرمی و لطافت در پوست 

- ویژگی ها : 

  • کاهش خطوط و چروک های عمیق پوست
  • بدون مواد نگهدارنده (پارابن ) 
  • سفت کردن بافت پوست
  • کاهش روند پیری ، بازسازی سلول‌های مرده ، شفاف‌سازی پوست
  • درمان آکنه و جای جوش، رفع خستگی پوست
  • ضد افتادگی پوست

- ساخت کشور فرانسه

- تاریخ انقضا : 2019/09

- نحوه مصرف : 

  •  صبح و شب مقدار کافی از کرم را بر روی پوست تمیز صورت و گردن با حرکات رو به بالا ماساژ دهید.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

معرفی برند : 

در سال 1984 ناتالی و گابریل با هدف تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با بهترین اثربخشی و بالاترین کیفیت با رعایت حداقل قیمت، فعالیت خود را در این صنعت آغاز کردند و این مهم موجب تولد برند اولودرم در سال 2004 شد. اولودرم به لطف در اختیار داشتن گروهی از دانشمندان و متخصصین حرفه ای پوست موفق شد در مدت زمانی اندک و با سخت کوشی فراوان به تولید 20 گروه محصول دست یابد و اکنون با حضور در 52 کشور جهان به نتایج حیرت انگیزی دست یافته است.
موفقیتی که کیفیت محصولات، بسته بندی شکیل و قیمت مناسبشان آن را تضمین می کند.

 معرفی محصول

کرم ضد چروک و ضد افتادگی قوی EVOLUDERM حاوی جوانه گندم و کلاژن و الاستین می باشد که خاصیت مرطوب کنندگی دارد ، یک ضد‌ لک قوی محسوب می شود و از ایجاد لکه‌ های ناشی از آفتاب جلوگیری می‌ کند. از طرف دیگر، التیام بخش و استحکام دهنده پوست است ، جوانه گندم در درمان انواع جوش صورت و ناراحتی پوستی موثر است، وجود درصدبالای ویتامین E در گندم رادیکالهای آزاد در پوست را خنثی نموده و از پیری زودرس پوست و پیدایش چین و چروک جلوگیری می کند. امروزه از روغن جوانه گندم و عصاره آن در تهیه انواع کرم ها و لوسیون های بهداشتی برای درمان ناراحتی های پوستی مثل اگزما و پسوریازیس استفاده می شود . کلاژن و الاستین از پروتئین های ساختاری هستند که بطور طبیعی در زیر پوست تولید می شوند و برای حفظ نرمی و خاصیت ارتجاعی پوست ضروری می باشند. افراد جوان معمولا میزان بالایی از این پروتئین را در پوست خود دارند، اما تولید آن درون بدن بواسطه عواملی مثل افزایش سن، رادیکال های آزاد یا عوامل محیطی و همچنین فقر ویتامینها و املاح مورد نیاز برای تولید کلاژن و الاستین کم شده و چین و چروک و سایر مشکلات پوستی ایجاد می گردند.بعضی از محصولات مراقبت از پوست می توانند تولید کلاژن و الاستین درون پوست را حفظ کنند.از دیگر خواص کلاژن در پوست سفت کردن،کاهش روند پیری ، بازسازی سلول‌های مرده ، شفاف‌سازی پوست، درمان آکنه و جای جوش، رفع خستگی پوست، بازگرداندن رنگدانه به موهای خاکستری، کمک به درمان واریس، بازسازی پوست بعد از آفتاب سوختگی و یا سولاریوم، تقویت ناخن و سرعت بخشیدن به درمان پوست‌های آسیب‌دیده می باشد.آسیب رشته های الاستین نیز منجر به کاهش خاصیت ارتجاعی پوست میگردد.

 

 

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید