برگه شلیل تازه و خوشمزه

خشکبار پولک

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : قیسی سکه ای صادراتی

- وزن : ۳۰۰ گرمی و ۱ کیلوگرمی

- تازه و با کیفیت

- خوشمزه و ملس

- غنی از آنتی اکسیدان

- سرشار از پتاسیم و فیبر

- حاوی ویتامین C

- موثر در درمان التهاب معده

- مناسب بعنوان تغذیه کودکان

- مناسب برای مهمانی

- دارای بسته بندی شرکتی

- عکس های فوق ، عکس واقعی از محصول میباشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

 برگ‌های شلیل قابض و تسکین دهنده هستند. در کاهش تب تاثیر به سزایی دارند. مصرف برگ شلیل به افرادی که مبتلا به التهاب معده،‌ سیاه‌ سرفه و برونشیت هستند توصیه می‌شود. تهوع صبحگاهی را در خانم‌های باردار کاهش داده و درمان می‌کند. باید مراقب باشید از برگ شلیل به مقدار لازم مصرف کنید چرا که مصرف بیش از اندازه آن به خاطر ایجاد ادرار زیاد می‌تواند موجب خشکی و کم‌ آبی بدن شود. پودر برگ‌های خشک شده شلیل مرهم مناسبی برای زخم‌ها خواهد بود.

هشدار مهم:

هسته ی شلیل را نباید بخورید؛ زیرا دارای ماده ای به نام آمیگدالین است که در بدن تبدیل به سیایند می شود. سیایند یک سم قوی است که هنگامی که خورده می شود یا وارد بدن می شود می تواند موجب بیماری های شدید و خطرناکی و یا حتی مرگ شود. پس هسته ی شلیل را نخورید!

کیفیت حبوبات و خشکبار به تازگی و بسته بندی آن می باشد. حبوبات و خشکباری که قرار برای شما عزیزان توی سایت گذاشته بشه هم درجه کیفی عالی داره و هم اینکه با بهترین دستگاه ها تهیه و بسته بندی می شود. این تخفیف رو از دست ندین

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید