کفش طرح اسکيچرز  بنددارgowalk 3

امیدوار کالا

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : کفش طرح اسکيچرز  بنددارgowalk 3

- برند :Skechers

- جنس رويه کفش : رويه مشبک

- کفي بسيارنرم و راحت

- رنگ : مشکی و طوسی

- بسيار بادوام و راحت  

- داراي ساختار مشبک براي تهويه هوا

-داري memory foam براي راحتي بيشتر

- درجه کيفي : هاي کپي

- مناسب براي پياده روي و ايستادن هاي طولاني مدت روي پا

- داراي سايز بندي

- براي مشاهده رنگ و سايز کفش ها روي گزينه انتخاب کنيد کليک کنيد

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

براي خريد کفش ورزشي، در درجه اول بايد به استفاده‌اي که از آن خواهيد داشت، توجه کرد. رايج‌ترين مدل بين کفش‌هاي ورزشي، کفش دويدن است که براي فعاليت‌هاي ورزشي عادي، پياده روي و دو مناسب بوده و البته به صورت روزمره هم مي‌توان از آن استفاده کرد. با اين حال پيدا کردن مناسب‌ترين کفش دويدن کار آساني نيست و گزينه‌هاي بسياري وجود دارد. براي اين‌که سلامت و راحتي پاهايتان را حين ورزش تضمين کنيد، بايد مطمئن شويد که کفشي انتخابي، از پنجه تا پاشنه به خوبي اندازه‌ي پاي شماست. پاها حين دويدن کمي ورم کرده و بلندتر مي‌شوند، پس مطمئن شويد که که بين بلندترين انگشت پا و بخش جلوي کفش به اندازه‌ي پهناي شست دست‌تان فاصله است.

ااسکچرز (Skeachers) به طور گسترده اي بر روي کفش هاي ورزشي خود سرمايه گذاري کرده است. و چندين سبک مستقل که شامل فن آوري کامل براي داشتن بهترين عملکرد و راحتي است را ارائه نموده است. سريFlex Appeal و Go Walk برخي از اين نوع سبک ها هستند که برخي از فن آوري هاي بي نظير را به تصوير مي کشند. Flex Appeal براي رانينگ و استفاده در باشگاه طراحي شده است. درحاليکه Go Walk براي افرادي که مدت زمان زيادي از کفش استفاده مي کنند، مناسب است. تکنولوژي مموري فوم ( Memory Foam) يکي از نقاط قوت کفش هاي اسکچرز (Skeachers) مي باشد که مدت زمان کمي پس از معرفي آن بسيار محبوب و پرطرفدار شد و سريعا رشد کرد و سرانجام بعنوان عضو جدا ناپذير کفش هاي اسکچرز (Skeachers) درآمد. مموري فوم اسکچرز (Skeachers) بيشتر يک تکنولوژي است تا يک طرح خاص. در حقيقت بسياري از سبک هاي کلاسيک اسکچرز (Skeachers) اين کفي فوق العاده را دارند. تکنولوژي مموري فوم همانند تشک، با همان خصوصيات و راحتي، عمل مي کند. کفي با تکنولوژي مموري فوم قالب پا را به خود مي گيرد. و به گونه اي طراحي شده است که قوس کف پا را دربر گيرد و حداکثر راحتي را براي هر پايي به ارمغان آورد. بنابراين اگر شما هم از آن دسته افرادي هستيد که زمان زيادي از روز را کفش به پا داريد و از درد و خستگي شديد در پاها رنج مي‌بريد. کفش (Go Walk 3 ) از سري کفش‌هاي مخصوص استفاده روزمره و راحتي اسکچرز است که با وزن بسيار سبک، تهويه مناسب، زيره و کفي طبي و فوق‌العاده منعطف و صد البته زيبا مي‌تواند مناسب شما باشد. 

 

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید