کفش زنانه طرح نایکی AIR MAX

امیدوار کالا

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- کفش زنانه طرح نایکی AIR MAX

- برند :NIKE

- جنس رويه کفش : چرم مصنوعي 

- جنس کف کفش : لاستيک 

- رنگ : سفید

- بسيار بادوام و راحت  

- داراي نوار کناره براي قرار گرفتن بهتر پا

- مجهز به فناوري air براي کاهش ضربه هاي وارده از سطح

-  استفاده از زيره‌ي WAFFLE در لايه‌ي زيرين زيره‌ي کفش که علاوه بر  انعطاف‌پذيري، مقاومت آن نيز در مقابل سايش افزايش مي‌يابد

- درجه کيفي : هاي کپي

- مناسب براي پياده روي و دويدن

- داراي سايز بندي

- براي مشاهده رنگ و سايز کفش ها روي گزينه انتخاب کنيد کليک کنيد

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

براي خريد کفش ورزشي، در درجه اول بايد به استفاده‌اي که از آن خواهيد داشت، توجه کرد. رايج‌ترين مدل بين کفش‌هاي ورزشي، کفش دويدن است که براي فعاليت‌هاي ورزشي عادي، پياده روي و دو مناسب بوده و البته به صورت روزمره هم مي‌توان از آن استفاده کرد. با اين حال پيدا کردن مناسب‌ترين کفش دويدن کار آساني نيست و گزينه‌هاي بسياري وجود دارد. براي اين‌که سلامت و راحتي پاهايتان را حين ورزش تضمين کنيد، بايد مطمئن شويد که کفشي انتخابي، از پنجه تا پاشنه به خوبي اندازه‌ي پاي شماست. پاها حين دويدن کمي ورم کرده و بلندتر مي‌شوند، پس مطمئن شويد که که بين بلندترين انگشت پا و بخش جلوي کفش به اندازه‌ي پهناي شست دست‌تان فاصله است.

پياده‌روي و دويدن راحت‌ترين و ارزان‌ترين ورزش است. کفش زنانه‌ي«NIKE AIR MAX 1» آن چيزي است که کمپاني مشهور نايک براي دويدن راحت‌تر شما فراهم کرده است و با دوام و زيبايي بيشتر، جذب حداکثري فشارهاي وارده به پا، انعطاف‌پذيري کامل در پا و البته با وزن پر مانندش موجب مي‌شود که هنگام دويدن احساس راحتي داشته باشيد. تکنولوژي AIR MAX در سال 2014 توسط شرکت نايک معرفي شد. در اين تکنولوژي بالشتک‌هاي هوا در لايه مياني کفش استفاده مي‌شود که در زير پاشنه و يا در تمام لايه‌ي مياني است که به موجب آن علاوه‌بر کاهش وزن کفش، فشارهاي وارده به پا را که منجر به آسيب‌هاي جدي مي‌شود به شدت کاهش مي‌دهد. به طور کلي کفش مدل AIR MAX 1 يک پيشنهاد عالي براي کساني است که در صدد انتخاب کفش اسپرت هستند چرا که اين کفش مخصوص دويدن است که با بهره‌گيري از تکنولوژي AIR MAX و استفاده از پارچه‌ي مشبک مصنوعي و زيره WAFFLE  يک کفش ايدئال براي دويدن و پياده‌روي طولاني مدت است.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید