عسل طبیعی صدیقی

عسل صدیقی JIT

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : عسل صدیقی 

-وزن : 650 گرم

-جنس بسته بندی: شیشه ای

- موجود در طعم های گون،کنار و چهل گیاه

- خواص  : 

  • سلامت عمومی بدن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • پیشگیر و درمان بیماری ها و سم زدایی
  • اشتها آور و موثر در رشد کودکان
  • تقویت جنسی
  • تقویت مادران باردار و شیرده

- برای مشاهده و خرید طعم های موجود روی دکمه انتخاب کلیک کنید

-دارای درب چفتی 

-صبحانه مقوی و سالم 

- طبیعی 

-  عکس های فوق عکس واقعی از محصول می باشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است 

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

یک کیلوگرم عسل ۳۲۵۰ کالری انر‍‍‍‍‍ژی دارد. عسل به لحاظ داشتن برخی مواد تخمیری در تبادلات غذایی و کمک به هضم غذا بالاترین مرتبه را در میان غذاها دارد که مهم‌ترین آن‌ها کلسیم، پتاسیم، سدیم، منگنز، آهن، مس، فسفر، منیزیم و گوگرد است.عسل دارای انواع پروتئین، اسیدهای آمینه، اسیدهای آلی مثل اسید فرمیک و مشتقات کلروفیل و مقداری آنزیم و رایحه‌های معطر است.میزان املاح معدنی در انواع مختلف عسل متفاوت است . 

عسل كنار تاثیر بسیار زیادی بر بهبود زخم‌های دستگاه گوارش به‌ویژه روده و معده دارد و می‌تواند مقاومت و توانایی دستگاه گوارش را افزایش داده و عملكرد این اندام‌ها در بدن را بهبود بخشد. گنجاندن این عسل كهربایی‌رنگ در برنامه غذایی روزانه می‌تواند تاثیر زیادی بر كاهش میزان كلسترول خون داشته باشد. همچنین می‌تواند كمبود ویتامین c در بدن را جبران كند. از این‌رو مصرف این عسل در زمان ابتلا به آنفلوآنزا یا سرماخوردگی می‌تواند مقدار زیادی از ویتامین c مورد نیاز بدن را تامین كند و از طرفی، اشتهای فرد بیمار را تحریك می‌كند تا او بتواند بر بی‌اشتهایی خود غلبه كند.

عسل گون گز از جمله عسل های روشن می باشد که دارای رنگ زرد است و معمولاً به عنوان عسل دارویی نیز مصرف می شود.
این نوع عسل علاوه بر خواص عمومی عسل، برای تقویت دستگاه گوارش و رفع ناراحتی های آن بسیار مفید می باشد. همچنین عسل گون گز که به آن عسل گون انگبین یا عسل گون گزانگبین نیز گفته می شود، برای دردهای استخوانی و مفاصل نیز سودمند می باشد.
عسل گون کتیرا که به آن گون زرد نیز گفته می شود، در زمره عسل های روشن قرار می گیرد که دارای رنگ زرد بسیار کمرنگ می باشد.عسل گون کتیرا علاوه بر خواص دارویی و درمانی عمومی انواع عسل، برای دفع سنگ مثانه و سنگ کلیه، همچنین درمان رماتیسم مفید و مؤثر می باشد.

 

عسل چهل گیاه حاصل نوشیدن شهد گل های مختلف توسط زنبور عسل است. عموما در فصل بهار که گیاهان مختلفی در یک منطقه می روید، زنبور شهد گل های مختلفی را به عسل تبدیل می کند. این نوع عسل خواص عمومی زیادی برای بدن داشته و برای بیماری های مختلف توصیه شده است. استفاده از این عسل در طب سنتی به وفور دیده می شود. ترکیب این عسل با مواد طبیعی دیگر نیز خواص شگفت آوری به آن می بخشد که حتی داروهای شیمیایی نیز نمی توانند چنین اثری داشته باشند.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

مجید در 6 سال پیش

از این عسل خریدکردم بسیار خوش طعم/ مقوی و عالی هست. ممنون از شیراز تخفیف عزیز لطفا بازم بیارید از این عسل ممنون