هدفون شیائومی In-Ear Headphones Pro

می همراه

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : هدفون شیائومی

- مدل In-Ear Headphones Pro

- سریال مدل :‌ QTER01JY

- رنگ : مشکی و گلد

- وزن :‌ ۱۴ گرم

- نوع هدفون : داخل گوشی

- بازه فرکانس :‌ 20-20,000 Hz

- امپدانس :‌ ۳۲ اهم

- حساسیت :‌ ۱۰۱ دسیبل

- طول کابل :‌ ۱.۲۵ متر

- نوع جک : 3.5 میلیمتری

- ساخته شده از روکش فیبر کلوار برای جلوگیری از گره خوردگی سیم

- ساخته شده از کابل مسی لغل داده شده برای انتقال بهتر صدا

- دارای جک ۳.۵ با روکش طلا برای انتقال بهتر صدا

- جایگیری بسیار خوب در گوش

- دارای سیستم بالانس صدا

- تو گوشی سیلیکونی بسیار نرم و راحت

- ساخته شده از مواد ضد حساسیت و سازگار با پوست

- دارای میکروفن داخلی و ریموت با قابلیت مکالمه

- دارای ۳ سری با سایز های XS-S-L

- ساخت کشور چین

- لینک محصول در سایت شیائومی

- ۱۸ ماه گارانتی می همراه

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

هدفون In-Ear Headphones Pro هدفون جدید شیائومی است که بعد از مدل پرفروش Capsule عرضه شد و یکی از هدفون های بسیار خوب این شرکت به حساب می آید.

 

شما به وسیله این هدفون در هر شرایطی می توانید یک صدای پر قدرت را داشته باشید . سیستم داخلی هدفون Pro HD از تلفیق محرک‌های دینامیک دوگانه بزرگ که مسئول پخش صداهای پایین و دینامیک کوچک که وظیفه پمپ صداهای بالا را دارد با آرمیچرهای گوشی‌های هدفون Pro HD تشکیل شده است. نتیجه این ترکیب، ساختاری است که باعث بهتر شنیده شدن جزئیات صداهای باس، میانه و نوت‌های بالا می‌شود. این طراحی با یک تقسیم خازنی باعث شده صدای خروجی هدفون دچار اعوجاج نشود. بنابراین صدای شفاف و واضح هدفون به خوبی روح کاربر را لمس می‌کند.

 

 

صدای خروجی هدفون کاملا تمیز و طبیعی در محدوده ۲۰ تا ۴۰۰۰۰ هرتز است.  دیافراگم این گوشی از جنس گرافن تولید شده است. گرافن یکی از محکم‌ترین و در عین حال نازک‌ترین موادی است که ضمن سازگاری با محیط زیست، قابلیت انتقال صدا را دارد. در واقع این ماده ۱۰۰ برابر مقاوم‌تر از فولاد بوده و سیگنال‌های الکتریکی را با دقت بسیار بالایی عبور می‌دهد. طراحی این هدفون سبب شده تا صدایی با بیشترین کیفیت و جزئیات همراه کمترین تداخلات به کاربر ارائه شود. پوشش گرافن این هدفون همچنین، آن را نسبت به آب تا حدودی مقاوم کرده و در صورت پاشیده شدن آب روی هدفون آسیبی به آن واد نخواهد شد. 

اما شیائومی از طراحی ظاهری هدفون Pro غافل نمانده است. باید گفت کنار صدای خوب هدفون، طراحی ظاهری گوشی‌ها نیز کاربر پسند است. زاویه ۴۵ درجه نحوه قرارگیری هدفون در گوش به گونه‌ای است که به خوبی در کانال گوش قرار می‌گیرد . علاوه بر احساس راحتی، از ورود صداهای اضافه محیط اطراف به فضای داخلی هدفون و گوش جلوگیری می‌کند. در نتیجه کاربران می‌توانند یک موسیقی خالص بدون دخالت صداهای محیط را تجربه کنند.
روکش روی سیم هدفون Mi Pro از پلاستیک TPE ساخته شده است. با توجه به خاصیت کشسانی این ماده پلاستیکی کاربران از دردسر گره خوردن سیم هدفون راحت خواهند بود.

 

۷۰۰ تست کنترل کیفیت و اطمینان برای علمکرد در شرایط گوناگون روی این هدفون انجام شده

 

شیراز تخفیف با شعار حامی حقوق مصرف کننده همیشه سعی دارد بهترین محصولات را با مناسبترین قیمت ها و خدمات پس از فروش برای مشتریان عزیز خود عرضه کند . هرگونه سوالی در مورد محصول دارید کارشناسان بخش کالا همیشه آماده پاسخگویی هستند .

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

محمد علی ایزدی فر در 6 سال پیش

این هندزفیری تو بازار چنده اگه میشه قیمت اصلی این محصول رو درون سایت یا... از نظر کیفیت تظمین میکنید

میلاد فخر در 6 سال پیش

سلام آقا محمد بله ما از نظر کیفیت و قیمت تضمین میکنیم و مهمتر اینکه گارانتی ۱۸ ماهه تعویض محصولات شیائومی جای هیچ نگرانی براتون نمیزاره

برچسب ها