کرم ضد آفتاب URIAGE

شیرازتخفیف حسینی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

-نام کالا : کرم ضد آفتاب

-حجم : ۵۰ میل 

- SPF : ۵۰

- برای مشاهده و خرید انواع موجود روی دکمه انتخاب کلیک نمایید

-ویژگی ها : 

  •  مناسب برای پوست های حساس به نور، دارای لک و کک و مک
  • جلوگیری از پیری زودرس و سرطان های پوستی
  •  مقاوم در برابر آب و تعریق
  •  همراه با عوامل مرطوب کننده

- مناسب برای انواع پوست

-دارای کد پروانه بهداشتی

-تاریخ انقضا : ۲۰۱۸/۱۱

- ساخت فرانسه 

-نحوه مصرف : 

محصولات ضد آفتاب روزانه چندین بار باید استفاده شوند. کرم باید به تمام نقاط باز بدن مالیده شود،به خصوص صورت، گوش ها، گردن قسمت های فوقانی سینه، پشت دستها، قسمت های بدون موی سر در مردان. ایده آل است که حدود 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب از کرم ضد آفتاب‌ استفاده شود تا زمان لازم برای نفوذ ماده به درون لایه کراتینی پوست فراهم باشد.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

معرفی برند : 

برند اوریاژ از هنگام تاسیس در سال ۱۹۹۲ تا به امروز، نیاز پوست‌های حساس را با بهره‌گیری از مهارت متخصصان مطرح بین‌المللی برآورده ساخته است. تمامی محصولات اوریاژ، اعم از محصولات روزانه یا فصلی، نرم‌کننده، ضد چروک و یا ترمیم‌کننده حاوی مزایای فوق‌العاده «آب گرم اوریاژ» بوده و به سن یا نوع خاصی از پوست محدود نمی‌شوند. 
تاریخچه محصولات، از زمان اکتشاف چشمه اوریاژ تا آخرین پیشرفت‌های کنونی را با هم مرور کنیم. اوریاژ یک برند خاص است؛ بیایید به دنیای آن قدم بگذاریم!

-معرفی محصول : 

کرم ضد آفتاب اوریاژ مدل Bariesun با +SPF 50، پوست را در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می نماید. این ضد آفتاب، با بافت بسیار سبک و جذب سریعی که دارد، هیچ گونه اثر چربی یا سفیدی بر روی پوست باقی نگذاشته و در برابر آب و تعریق مقاوم است. این محصول با کمک ترکیب سه فیلتر ضد اشعه UVA و UVB که اثر گذاری یکدیگر را افزایش می دهند، محافظت بسیار بالایی در برابر آفتاب دارد. بعلاوه، این ضد آفتاب غنی شده با آکوااسپانژین و آب معدنی اوریاژ است و کاملاً جلوی دهیدراته (کم آب) شدن پوست را می‌گیرد. 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید