مداد چشم کژال ESSENCE (فروش ویژه)

اسنس

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : مداد چشم کژال

- برند : ESSENCE

- دارای رنگ های زیبا و متنوع

- جهت مشاهده و خرید رنگ های موجود روی گزینه انتخاب کلیک کنید.

- وزن : 1 گرم

- بافت نرم و کرمی

- حاوی رنگدانه های غنی

- ماندگاری بالا

- ایجاد خطوط یکنواخت

- مناسب برای خط  درونی چشم

- پاک شدن راحت با دستمال یا آب

- جلوه ای فریبنده به چشم ها

- دارای کد اصالت کالا از وزارت بهداشت

- تاریخ انقضا : 2018/02

- ساخت کشور آلمان

- عکس های با لوگو شیراز تخفیف عکس واقعی از محصول می باشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

معرفی برند : 

شرکت essence با ارائه طیف گسترده محصولات و پرطرفدارترین رنگ های فصل، چنان ظاهری به پوستتان می دهد که بسیار زیبا خواهید درخشید و علاوه بر آن حس بهتری را نیز تجربه خواهید کرد.

 اسنس در اصل به دنبال کیفیت و رضایت مشتری بوده، بنابراین تمام محصولات خود را با همکاری بهترین کارشناسان دنیا، تنها در اروپا تولید کرده و همچنین از هزینه های گزاف در راستای تبلیغات پرهیز نموده تا از افزایش قیمت محصولات خود جلوگیری نماید. اسنس معتقد است که کیفیت بالا، خود می تواند بهترین تبلیغ برای یک برند باشد.

معرفی محصول : 

مداد چشم کژال اسنس با رنگ های جذاب و محبوب خود، هایلایت های زیبایی روی چشمان شما ایجاد می کند، به کمک این محصول می توانید سبک آرایشی مخصوص به خود را داشته باشید. این مداد چشم که در رنگ های مختلف تولید می شود دارای رنگدانه های بسیار غنی با قدرت نفوذ بالاست که به راحتی روی پوست پلک هایتان قرار گرفته و جلوه ای بسیار فریبنده به آن ها می بخشد. بافت این محصول، خیلی نرم و کرمی بوده و بدون اینکه نیاز داشته باشید آن را خیلی روی پوست فشار دهید، به راحتی بر روی پوست پلک می لغزد و خطی با رنگ غنی از خود به جا می گذارد. از طرفی نرمی بافت آن نوک مداد چشم را شکننده و حساس کرده و باید هنگام استفاده از آن بسیار مراقب باشید. اگرچه این مداد چشم ضد آب نیست و به راحتی می توانید آن را توسط دستمال مرطوب یا شستشو با آب پاک کنید اما ماندگاری بسیار خوبی بر روی خط درونی چشم (واترلاین) داشته و برای استفاده در این قسمت مناسب است و بنابر تجربه مصرف کنندگان ماندگاری بالا (2 ساعت) دارد. روی خط درونی چشم بسیار مناسب عمل کرده و چشم را تحریک نمی کند.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید