مموری SP microSD + مموری ریدر (هدیه)

مموری مارکت

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : مموری Silicon Power Color Elite microSDHC

- ابعاد : 1 × 11 × 15 میلی‌متر

- ظرفیت : 8,16,32,64,128 گیگابایت

- استاندارد سرعت : Class 10 , UHS-I U1

- همراه با آداپتور

- سرعت خواندن : 85 مگابایت بر ثانیه

- مقاوم در برابر آب

- مقاوم در برابر پرتو X

- مقاوم در برابر ضربه

- همراه با آداپتور SD

- مموری های بالک در جعبه دارای آداپتور نمیباشد.

- گارانتی مادام العمر داده پرداز رایانه متین ( نماینده رسمی سیلیکون پاور در ایران

- ساخت تایوان 

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

با پیشرفت دستگاه‌های دیجیتالی و هوشمند، حجم عکس‌ها و فیلم‌هایی که با آن‌ها گرفته می‌شود، افزایش یافت و دیگر مانند گذشته با عکس‌ها و فیلم‌های بی‌کیفیت مواجه نیستم؛ و نیاز به فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی هزاران عکس و ساعت‌ها فیلمی داریم که ثبت کرده‌ایم تا بتوانیم آن‌ها را در فرصت مناسب به حافظه‌های اکسترنال و یا کامپیوتر شخصی‌مان منتقل کنیم. امروزه انواع مختلفی از کارت‌های حافظه با طیف وسیعی از ظرفیت‌ها و سرعت انتقال اطلاعات وجود دارند. در ابتدا کارت‌های حافظه با اندازه‌های بزرگتری ساخته می‌شدند ولی به‌تدریج با پیشرفت تکنولوژی اندازه آن‌ها کوچک‌تر شد و ظرفیت و سرعت آن‌ها هم افزایش یافت.
کارت‌های حافظه microSD کوچک‌تر از حافظه‌های SD هستند؛ آن‌ها حافظه‌هایی با ظرفیت زیاد هستند و با پسوند SD، SDHC و SDXC نام‌گذاری می‌شوند. انواع استانداردهای SD، SDHC و SDXC هم با توجه به افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی این کارت‌ها تعریف شده‌اند که معمولا تا ظرفیت 2 گیگابایت با استاندارد SD، از 2 تا 32 گیگابایت با استاندارد SDHC و از 32 گیگابایت تا 2 ترابایت هم با استاندارد SDXC تولید و عرضه می‌شوند.
این کارت‌های حافظه برای دوربین‌های دیجیتال، گوشی‌های موبایل و دستگاه‌های دیجیتالی که شیار microSD را پشتیبانی می‌کنند، استفاده می‌شوند. کارت‌های microSD را می‌توان در آداپتور استاندارد آن قرار داد؛ برق مصرفی آن‌ها از 2.7 تا 3.6 ولت است.
سرعت خواندن اطلاعات در این کارت حافظه 85 مگابایت بر ثانیه است و قابلیت هایی چون مقاوم در برابر ضربه، ضد آب و اشعه X دارد.

مموری های بدون پک :

 

 

اکثر کمپانی های تولید کننده کارت حافظه یا مموری کارت (که اصطلاحا به آنها رم گفته می شود) به لحاظ صرفه جویی در هزینه های تولید و بسته بندی محصولات خود، و بالطبع پایین آوردن قیمت نهایی محصول، آنها را به صورت بالک یا باز یا بدون پک نیز عرضه می کنند، در این حالت قیمت کارت حافظه یا رم با حفظ کیفیت و کارایی، پایین می آید. مموری کارت یا رم های میکرو اس دی MicroSD بالک عموما با سرعت نرمال یک کارت حافظه که همان کلاس ۴ می باشد عرضه می گردند. این کارت های حافظه یا رم های میکرو اس دی MicroSD در حجم های ۲ گیگ ، ۴ گیگ ، ۸ گیگ ، ۱۶ گیگ و ۳۲ گیگ تولید شده و در داخل یک قوطی کوچک پلاستیکی که مینی کیس نامیده می شود قرار داده می شوند. تقریبا تمام گوشی های موبایل و اسمارت فون ها یا همان تلفن های هوشمند و تبلت ها و MP3 پلیرها و ضبط کننده های صدا (voice recorder) ها و بعضی از دوربین های عکاسی و فیلمبرداری جدید، جهت افزایش حافظه جانبی خود از مموری کارت یا کارت حافظه (رم) میکرو اس دی MicroSD استفاده می کنند. کارت های حافظه یا رم های میکرو اس دی MicroSD بالک معرفی شده در «بانک حافظه» معمولا از برندهای توشیبا، سیلیکون پاور ، اپیسر، پی کیو آی، تیم گروپ، ری دیتا، کینگستون و کینگ مکس بوده و با گارانتی تعویض معتبر شرکتی ارائه می گردند.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

محبوبه رنجبر در 6 سال پیش

خوب الان این 24 تومنه چند گیگشه؟

یوسف دستیار در 6 سال پیش

مموری SD برای دوربین عکاسی هم لطفا بذارین

علیرضا اسماعیل نژاد در 6 سال پیش

چند گیگه؟

میلاد فخر در 6 سال پیش

آقا پوریای عزیز سلام . میتونین داخل آفر از منوی انتخاب از بین ۸ تا ۱۲۸ گیگ انتخاب فرمایید .

میلاد فخر در 6 سال پیش

سلام آقا یوسف . اگر سرعت بالا میخواین همین مدل رو خریداری کنین سرعت بافر و سیو کردن عکس رو پایین میاره . مگر مدل دیگه ای مد نظرتون باشه که لطفا بفرمایید . کار های تخصصی سندیسک هم انشالله هفته آینده میرسه

عبدالقادر صدیقی در 6 سال پیش

فک کنم اشتباه زدینا . ۸ گیگ ۲۴ تومن ؟!!!!!!

میلاد فخر در 6 سال پیش

خیر اشتباه نزدیم . متستفانه به علت گرون شدن مموری ها قیمت افزایش زیادی داشته و البته این مموری ها پر سرعت هستند . مموری های ازونتر هم برای خرید موجود هست .

سید فرهاد جندقیان در 6 سال پیش

با سلام. لطفا 32 گیگ این مموری رو موجود کنید. اگر این تموم شده از مارک های دیگه که قیمتشونم مناسب تره موجود بشه هم خوبه. ممنون

سید فرهاد جندقیان در 6 سال پیش

با سلام. لطفا 32 گیگ این مموری رو موجود کنید. اگر این تموم شده از مارک های دیگه که قیمتشونم مناسب تره موجود بشه هم خوبه. ممنون

میلاد فخر در 6 سال پیش

چشم اقا فرهاد عزیز . حتما چک اضافه میکنیم .

برچسب ها