not loaded

کرم ترک دست و پا دکتر ژیلا (شارژ شد)

شیرازتخفیف شهنوازی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : کرم ترک دست و پا دکتر ژیلا

- حجم : ۵۰ گرم

- حاوی روغن آووکادو، پروتئین گندم، د-پانتنول، آلانتویین و عصاره گیاهی ترمیم کننده

- برطرف کننده ترک های دست و پا

- نرم کننده و التیام بخش پوست

- دارای شماره ثبت, پروانه ساخت و پروانه بهره برداری

- دارای گواهینامه IMS ۱۳۲-۱۲/۲۲۰۷

- تاریخ تولید : 1395/09

- تاریخ انقضا: 1398/09

- ساخت کشور ایران

- عکس های فوق٬ عکس واقع از محصول است که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

پوست بدن انسان دارای بافتی ویژه و ظریف است که نسبت به آب و هوا، میزان تابش نور خورشید و دیگر عوامل محیطی حساس می باشد.
این عوامل می توانند موجب بر هم زدن تعادل آب و چربی پوست شوند که در نتیجه آن التهاب، تحریک و در نهایت خشکی و پیری زودرس پوست به وجود می آید، که البته این مشکل در پوست های خشک و حساس شدیدتر خواهد بود.
بنابراین هر پوستی به مراقبت صحیح و استفاده از ترکیبات نرم کننده و مرطوب کننده نیاز دارد تا بتواند شادابی و لطافت خود را حفظ کند و در برابر عوامل نامطلوب خارجی آسیب نبیند.
خشکی زیاد پوست دست و پا می تواند موجب ایجاد تحریک و ترک شود. ترکیبات نرم کننده، مرطوب کننده، کراتولیتیک و کراتوپلاستیک موجود در کرم ترک دست و پا دکتر ژیلا در برطرف کردن این مشکل نقش بسزایی دارد.
 

طریقه مصرف :

مقداري از کرم را روي پوست تميز گذاشته، به صورت دوراني مالش دهيد تا جذب شود. در صورت نياز مي توان روزانه چند بار از اين کرم استفاده کرد.

 آلانتونین چیست؟

بهترین ترکیب گیاهی التیام بخش شناخته شده می باشد که قدرت نرم کنندگی و ترمیم زخم آن بی نظیر است. اثر کراتولیتیک و پوشاننده (کراتوپلاستیک) فوق العاده ای دارد که آن را نسبت به سایرین متمایز می نماید. 

د-پانتنول چیست؟

پیش ساز ویتامین B5 است که به راحتی از لایه های سطحی پوست عبور کرده و در زیر آن به ویتامین B5 تبدیل می شود. این ویتامین در تنظیم تعادل آب و چربی پوست و شادابی و طراوت آن نقش بسیار مؤثری دارد و خارش، التهابات و تحریکات پوستی را کاهش داده، کمک شایانی به ترمیم زخم و التیام آسیب های پوستی می کند.

 عصاره گیاهی موجود در این کرم، عصاره گیاه اپیاوبیوم انگوسی فولیوم است که به آن Canadian Willowherb نیز می گویند. این گیاه اثرات تقویت کننده، قابض، آنتی باکتریال و ضد آکنه، آنتی اکسیدان و التیام بخش فوق العاده دارد و قدرت ضد التهاب و ترمیم کنندگی آن بی نظیر است. 

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید