روتر ۳ شیائومی مدل AC1200

می همراه
(1 نظر)

1


با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : روتر ۳ شیائومی

- مدل : AC1200

- ابعاد : 19.5x13.1x17.7 سانتیمتر

- وزن :‌220 گرم

- لینک روتر در سایت شیائومی

- پردازشگر :  MediaTek MT7620

- رم :‌DDR2 128MB

- رابط‌‌ها :  اترنت ، WAN، ADSL

- تعداد پورت اترنت RJ-45 : 2 عدد

- راه‌اندازی شبکه وای‌فای با دوباند فرکانسی ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتزی

- دارای ۴ آنتن PCB

- دارای بُرد تا ۱۰۰ متر

- دمای عملکرد : 0-40 درجه سانتیگراد

- دارای یک پورت USB جهت دانلود مستقیم روی فلش و هارد، و تبدیل این روتر به یک سرور (اشتراک‌گذاری فایل‌ها بین کاربران متصل به روتر)

- قابلیت استفاده به عنوان تقویت‌کننده‌ی سیگنال وای‌فای مودم و روتر‌های دیگر، علاوه بر کاربرد اصلی روتر

- قابلیت تنظیم و راه‌اندازی از طریق اپلیکیشن تلفن همراه (اندروید و iOS)

- امکان کم و زیاد کردن سرعت و میزان مصرف اینترنت کاربران، تنها با یک حرکت انگشت شما

- پشتیبانی از پلاگین‌های توسعه‌دهندگان ثالث جهت دسترسی به امکانات بیشتر

- پشتیبانی از اتصال هم‌زمان ۱۲۶ دستگاه

- قابلیت ایجاد شبکه وای‌فای جداگانه برای مهمان

- قابلیت قرار دادن برخی دستگا‌ها در بلک‌لیست

- دارای فایروال و سیستم امنیتی قدرتمند

- امکان نصب VPN روی روتر

- دارای گارانتی ۱ ساله می همراه

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

روتر ۳ شیائومی؛ قیمت، کیفیت و کارآیی در یک قاب زیبا

شرکت شیائومی که به تازگی به جمع پیشتازان عرصه ی تکنولوژی پیوسته با ورود به بازار تجهیزات شبکه، دنیای تکنولوژی را تحت تاثیر خود قرار داده است.روتر ۳ جدیدترین محصول شیائومی در بازار تجهیزات شبکه است که به نسبت قیمت پایین و امکاناتی بی نظیر آنرا در بین پرفروش ترین محصولات بازار قرار داده است. امکاناتی منحصر به فرد از جمله پشتیبانی از باند ۵ گیگاهرتزی، برخورداری از چهار آنتن Wifi، برخورداری از نرم افزار کاربردی و اختصاصی MI Wifi و حافظه ی رام ۱۲۸ مگابایتی باعث شده تا این روتر از سایر رقبای با سابقه تر خود در این زمینه پیشی گیرد. رایانه همراه به عنوان اولین وارد کننده ی این محصول به بازار ایران افتخار نقد وبررسی این محصول برای کاربران عزیز را داراست.

روتر ۳ شیائومی از باندهای ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتزی بهره میبرد قابلیت انتقال داده تا ۱۱۶۷ مگابیت برثانیه را در  حالت ac داراست که باعث تمایز این محصول از هم رده های خود در این بازه ی قیمتی شده است.

ویدیو محصول در آپارات :‌

این روتر با چهار آنتن برای ارسال امواج اینترنت در شبکه ی WIFI گستره ی استفاده ی شما را افزایش میدهد تا با مشکل از دست رفتن آنتن WIFI در محدوده ی روتر نباشید. هر چند میزان محدوده ی تحت پوشش قابل تنظیم است و می توان آنرا محدود هم کرد.

سیستم امنیتی این روتر با رمز نگاری WPA-PSK/WPA2-PSK محافظت شده است و امکان مشکلات امنیتی را به حداقل میرساند. همچنین روتر در برابر جریان برق نامتعارف، ورود مایعات و اجسام خارجی و دمای بالا مقاومت می کند.

روتر ۳ شیائومی از دو خروجی شبکه و یک خروجی WAN و یک درگاه USB در پشت دستگاه، بهره میبرد که برای اشتراک و انتقال اطلاعات کاربرد دارد. یک چراغ LED نیز وضعیت اتصال به اینترنت را بر روی روتر نشان میدهد. 

این روتر از حافظه ی پردازشی ۱۲۸ مگابایتی بهره میبرد که سرعت انتقال داده و تعداد دستگاه های متصل را افزایش میدهد و باعث عملکرد بهتر نرم افزار کاربردی روتر می شود. این روتر که بر روی حالت AC و پروتکل ۸۰۲٫۱۱ تا ۱۱۶۷ مگابیت بر ثانیه داده منتقل می کند محدوده ی تحت پوشش بیشتری نسبت به مودم های عادی دارد.

نرم افزار کاربردی MI wifi که با سیستم عامل های اندروید، IOS، ویندوز و مکینتاش سازگار است و قابلیت های بی نظیری را در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آن به راحتی میتوانید تنظیمات امنیتی و محدودیتی خود را بر روی روتر قرار دهیدو اطلاعات کاملی از هر آنچه در شبکه ی اینترنت شما میگذرد در اختیارتان قرار میدهد.

شرکت شیائومی در طراحی محصولات خود ثابت کرده است که هیچ رقمه کم نگذاشته است. جنس دستگاه از پلاستیک ABS سخت با وزن بسیار کم است که استحکام قابل قبولی به آن بخشیده است. چهار آنتن قابل چرخش که قابلیت جدا شدن ندارند

زیبایی خاصی به روتر بخشیده است. چراغ LED به کار رفته در جلوی روتر نیز زیباست و در صورت اتصال صحیح به رنگ آبی در می آید. در مجموع می توان گفت روتر بر روی میز کار شما به شدت رخ نمایی می کند.

جمع بندی

روتر ۳ شیائومی با توجه به نیازها و الزامات جامعه امروزی محصولی کاربردی و مقرون به صرفه است که امکانات جذاب و منحصر به فردی را در اختیار شما قرار میدهد که اکثر قریب به یقین این امکانات توسط نرم افزار MI WIFI قابل استفاده است.

شیائومی با ادامه ی راه Apple ثابت کرده است که رابط کاربری بسیار مهم تر از مشخصات سخت افزاری بی کاربرد و اسمی است.

منبع می همراه

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید