کرم دست و صورت ویتامین E

شیرازتخفیف شهنوازی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : کرم دست و صورت ویتامین E

- برند Fruit Of the Earth
- وزن  ۱۱۳ گرم

- این محصول شامل دو عدد کرم دست و صورت ویتامین E می باشد.

- مناسب برای پوست خشک و معمولی

- نرم کننده و بهبود دهنده علائم درماتیت، اگزما و خشکی پوست

- محصولی فوق العاده جهت مراقبت از پوست دست و صورت 

- مرطوب کننده، نرم کننده، حفاظت کننده و جوان و شاداب کننده پوست دست و صورت

- ساخت کشور آمریکا

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

مطالعات علمی نشان می دهد که ویتامین E دارای منافع و مزایای زیادی برای پوست است : 1) پوست را در مقابل آلودگی های محیطی حفظ می کند. 2) دارای عملکرد محافظتی در مقابل پرتوهای فرابنفش است (آنتی اکسیدان) با اینکه در گروه ضد آفتاب ها قرار نمی گیرد. 3) این ویتامین یک مرطوب کننده فوق العاده بوده و دارای خواص ضد التهابی است و از آنجایی که التهابات پوستی سبب پیری پوست می شوند، از علائم پیری زودرس پوست می کاهد. 4) علاوه بر همه این خواص ویتامین E به جذب و نفوذ سایر ترکیبات در پوست کمک می کند.
عوامل محیطی مثل نور خورشید و عوامل ذاتی نظیر ترکیبات اکسیداتیو ناشی از فرایندها متابولیک، سبب ایجاد رادیکال های آزاد شده که با حمله به سلول ها و اجزای خارج سلولی بافت پوست منجر به خشکی، التهاب و پیری زودرس آن می شوند. فراورده های حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان با مهار رادیکال های آزاد، آثار زیانبار ناشی از آن ها را روی پوست کنترل و کاهش می دهند. ویتامین E یکی از آنتی اکسیدان های کارامد است که به لحاظ شیمیایی با گروه هیدروکسیل فنولیک حلقه کرومان خود این عمل را انجام می دهد. همچنین ثابت شده است استفاده موضعی از ویتامین E سبب کاهش تبخیر آب از لایه های اپیدرم (TEWL) شده بنابراین سبب افزایش رطوبت پوست می شود. ویتامین E همچنین در حفظ فیبروبلاست ها و تولید کلاژن طبیعی در پوست نقش مهمی را ایفا می کند که سبب افزایش استحکام و قابلیت کشسانی پوست می شود. کرم ویتامین E دکتر ژیلا علاوه بر محافظت پوست در مقابل پرتوهای نور UV و پیری زودرس پوست، مرطوب کننده و دارای خواص ضد التهابی است. چربی مناسب این محصول سبب ایجاد لایه نفوذ ناپذیر روی پوست و کاهش تبخیر آب از لایه شاخی و همچنین وجود کمپلکس لاکتیل (NMF) و قویترین امولینت های گیاهی در این محصول سبب افزایش قدرت نگهداری آب در این لایه می شود. این فراورده در بهبود علایم درماتیت، اگزما و خشکی پوست به خصوص در درماتیت خانم های خانه دار (پوسته پوسته شدن دست ها) نقش مؤثری ایفا می کند. این کرم به خوبی پوست شما را تغذیه،آبرسانی،و مرطوب نموده و مواد مغدی و مورد نیاز پوست را به سلولها می رساند و از پیری زودرس آنها جلوگیری نموده و سبب می شود تا پوست شما همیشه جوان و شاداب بماند.همچنین تسکین دهنده و آرامش بخش پوست های ملتهب و آسیب دیده می باشد و سبب بهبودی و آرامش پوست می شود . این کرم دارای برترین و جدیدترین استانداردهای روز امریکا و اروپا می باشد ،جدیدترین محصول ساخته شده با نانو تکنولوژی که مستقیما بر روی پوست انسان تست شده (نه همانند برخی محصولات مشابه بر روی حیوانات) تا بتواند استانداردهای لازم را در بدست آورد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

برچسب ها