خودکار چهار رنگ panter

جاوید

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : خودکار چهار رنگ panter

-۴رنگ در یک قلم

- با کلیک هر دکمه رنگ خود را انتخاب کنید

- جوهر با کیفیت، برای نوشتن صاف و خشک شدن سریع جوهر

- پوشش کامل و بسیار مقاوم در برابر ضربه و آب

- سازگار با محیط زیست

-عکس های فوق ، عکس واقعی از محصول میباشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است. 

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

خودکار وسیله‌ای است کارآمد برای همه‌ی افراد در هر شغل و منصب و موقعیت اجتماعی، که برای بسیاری از ما به عضو همیشگی کیف یا جیبمان تبدیل شده است. همراه داشتن یک خودکار خوب برای ثبت اتفاقات روزمره، نوشتن آدرس و تلفن، یادداشت‌برداری از کتاب، امضا کردن اسناد و بسیاری از اموری که لازم است ثبت شوند، امری بسیار ضروری است. شکل و ظاهر خودکار، نوع نوک و جوهر آن، دوام و کیفیت از جمله عوامل تأثیرگذار در انتخاب یک خوکار مناسب به شمار می‌روند. البته در بازار متنوع امروزی این انتخاب امر چندان آسانی به نظر نمی‌رسد.
با داشتن یک خودکار 4 رنگ panter ، می‌توانید همزمان 4 خودکار با رنگ‌های روشن و فانتزی آبی، سبز، بنفش و صورتی داشته باشید و در فضای کیف، جیب و یا جامدادی خود صرفه‌جویی کنید. در بالای این خودکار چهار ضامن رنگی تعبیه شده است که به آسانی با فشار دادن هر کدام از این ضامن‌ها می‌توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. حلقه‌ی کوچکی که در بالای خودکار تعبیه شده است، باعث حمل آسان این خودکار می‌شود. با این حلقه می توانید خودکار را به بندی متصل کنید و به دور گردن یا کیف خود بیاویزید. این قابلیت برای کودکان و نوجوانانی که بیش از سایرین ممکن است لوازم شخصی خود را گم کنند، مناسب به نظر می‌رسد. با این حال باید توجه داشت که قطر زیاد این خودکار، در دست گرفتن آن را برای کودکان دبستانی کمی مشکل می‌کند. خودکار 4 رنگ panter ، قابل شارژ نیست و در صورت تمام شدن جوهر یکی از رنگ‌ها نمی‌توان آن را جایگزین کرد. جوهر این خودکار به راحتی از روی پارچه شسته می‌شود.

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

برچسب ها