سشوار حرفه ای پرینسلی مدل PR244 (فروش ویژه)

شیرازتخفیف حسینی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- سشوار حرفه ای پرینسلی مدل PR244

- وزن: ۸۶۰ گرم

- توان: ۲۰۰۰ وات 

- نوع موتور: AC

- دارای فناوری تولید یون

- دارای المنتی از جنس: سرامیک

- سرعت پرتاب باد: ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت

- اطلاعات بیشتر در قسمت توضیحات درج شده است

- امکان تولید باد سرد

- فیلتر هوای قابل تعویض

- دارای حلقه آویختن 

- طول سیم: ۲.۵ متر

- دارای دکمه‌های ۳ حالته‌ درجه حرارت و ۲ حالته‌ سرعت

- عکس های فوق عکس واقعی از محصول می باشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

معرفی محصول :

مو جزء جدایی ناپذیری از زیبایی محسوب می‌شود و زیبایی و حالت خوب مو با جلوه‌ی بهتر صورت در ارتباط است. اگر همواره شیفته‌ی موهای حالت‌دار و خوش‌فرم هستید اما آن‌قدر درگیر روزمرگی شده‌اید که نمی‌توانید مرتبا برای حالت دادن و فرم‌دهی موهای‌تان به آرایشگاه‌ها مراجعه کنید، راه حل انتخاب یک سشوار برای استفاده در منزل است. اما برای این انتخاب باید به نکات خاصی توجه نمود.
یکی از سشوارهای حرفه‌ای تولید شده توسط شرکت پرینسلی PR244 است. این محصول از فناوری تولید یون بهره می‌گیرد که به‌این وسیله با تولید میلیون‌ها یون منفی، باعث شکستن سریع مولکول‌های آب شده و به تسریع خشک شدن موها کمک می‌کند ضمن این‌که جذب این یون‌ها توسط تارهای مو باعث نرمی و لطافت آن‌ها می‌شود. محافظت از چربی داخل تارهای مو از دیگر ویژگی‌های فناوری تولید یون است که در نتیجه‌ی آن آسیب به موها در حین سشوار کردن موها کاهش می‌یابد.
سشوارها دارای دو نوع موتور مختلف به نام‌های AC و DC هستند. موتور AC که در این سشوار به کار گرفته شده است، به دلیل اینکه می‌تواند به صورت مکرر و ممتد روشن بماند مناسب مصارف حرفه‌ای از جمله آرایشگاه‌ها بوده و همچنین می‌تواند انتخابی مناسب برای خانم‌هایی باشد که موهایی بلند دارند و سشوار کشیدن موهایشان زمان زیادی طول می‌کشد. 
قابلیت دیگری که در این سشوار وجود دارد تولید باد سرد است، این ویژگی به حفظ حالت مو کمک کرده و همچنین به لطافت و درخشندگی موها می‌افزاید. بنابراین خانم‌هایی که این ویژگی‌ها برایشان مهم است می‌توانند از این نوع سشوار استفاده کنند. از اقلام همراه این محصول می‌توان به سری‌ متمرکز کننده اشاره کرد که با استفاده از آن‌ می‌توان موها را صاف کرد. همچینین طول 2.5 متری سیم و حلقه‌ی آویختن، استفاده از آن را برای مصرف‌کنندگان آسان می‌نماید.
بنابراین اگر نیازمند یک ابزار آرایش مو با قابلیت‌های پیشرفته هستید، میتوانید PR244 را امتحان کنید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

دنیا بهی در 3 سال پیش

این سشوار اصله؟

کارشناس شیراز تخفیف( Miss sh )

این تخفیف محصول قدیمی است و موجود نداریم

محمد رضا زارع در 6 سال پیش

سلام من این سشوار رو گرفتم واقعا ازش راضیم نسبت به سشوار های قریمی خیلی بهتره خیلی سریع تر موها رو خشک میکنه و موها رو بهتر حالت میده خانمم هم خیلی راضیه میگه خیلی زودتر و بهتر موها رو خشک میکنه