شیر نارگیل American Valley

فروشگاه شیراز تخفیف

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : شیر نارگیل American Valley

- نوع : قوطی

- بهترین نوشیدنی بعد از شیر مادر

- طعمی متفاوت و دلپذیر

- خوشمزه برای صبحانه

- غنی از ویتامین  C  و آهن 

- وزن  : 400 میلی لیتر

- تاریخ انقضا : 2018/06/09

- ساخت کشور تایلند

- عکس های فوق عکس واقعی از محصول می باشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است 

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

شیر نارگیل، بهترین نوشیدنی بعد از شیر مادر است.

محققان آمریکایی در مطالعات خود به این نتیجه رسیدند که بهترین نوشیدنی بعد از شیر مادر، شیر نارگیل است که خواص زیادی دارد و انتخاب خوبی برای افراد است.

بررسی‌های انجام شده نشان داده است شیر حاوی لاکتوز (نوعی قند) است که هضم آن برای بسیاری از افراد مشکل بوده، اما شیر نارگیل حاوی این ترکیب نیست و مشکلی برای هضم در افراد ایجاد نمی‌کند.

لازم به ذکر است که شیر نارگیل با آب نارگیل متفاوت است. میزان کلسترول نارگیل در سطح صفر است و 75 کیلو کالری در هر 100 میلی‌لیتر، چربی آن یک تا سه درصد و کربوهیدرات آن 15 تا 16 درصد است. 

شیر نارگیل بر خلاف آنچه که اکثریت تصور می‌کنند مایعی است که در گوشت میوه نارگیل یافت می‌شود. هر چند از مایع رقیقی که درون میوه نارگیل می‌باشد در تهیه نوشیدنی‌های خوشگوار استفاده می‌شود اما شیر نارگیلی که از تهیه آن در تهیه غذاها استفاده می‌شود از گوشت یا مغز سفید رنگ این میوه گرفته می‌شود. اگر این شیر را به حال خود بگذارید بخش غلیظ آن همانند خامه بر روی آن نمایان می‌شود. اگر شیر به اندازه کافی خنک و سرد باشد لایه غلیظ شکل گرفته در سطح آن به سادگی قابل جداشدن و برداشت است. 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

برچسب ها