ژل فرم دهنده سینه AURA CHAKE

آرایشی حسینی ۲ JIT

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا :  ژل فرم دهنده سینه اوراشکه

- برند :  AURA CHAKE

- عملکرد :  فرم دهنده سینه

- حجم : ۵۰ میل

- ترکیبات : پروتئین گندم ، روغن دانه ی کاملینا ، لاکتیک اسید ، کلرفنسین ، توکوفریل استات ، آرد سویا ، عصاره کیجلیا ، سیلیکون ، شی باتر

- برای اطلاع دقیق تر از محصول حتما به قسمت توضیحات مراجعه کنید.

- ویژگی ها :

  • افزایش انعطاف پذیری و استحکام بافت سینه و گردن
  • لیفت وآبرسانی پوست
  • پیشگیری کننده از خطوط و چروک های پوست سینه و گردن

-   فرم دهنده و لیفتینگ

- تاریخ انقضا : 2019

- ساخت کشور فرانسه

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

معرفی برند 

خانم Giesele Zemmour از پیشگامان صنعت نوظهور زیبایی، با افتتاح اولین سالن خود در دهه هشتاد میلادی پا به عرصه تولید تخصصی محصولات پوستی گذاشت. محله تاریخی پاریسن ژرمن برای این بانو نقطه آغاز و الهام بخش ایده های فراوان و نوگرایانه بسیاری بود. بیست سال سابقه در این صنعت برای او مجالی بود در راستای شناخت مکانیسم طبیعی پوست و طبیعتا نیازهای آن.پیگیری و تخصص او منتهی به همکاری با بنام ترین کمپانی در صنعت تولید تخصصی محصولات پوست شد و در نتیجه اوراشکه با ترکیبی از عملکرد، لذت و ایمنی متولد شد. برندی که با پیشرفته ترین متدها و خلاقیت موجود در آن موجب کندی در پیر شدن پوست و بازگرداندن درخشندگی و جوانی به پوست خواهد شد.
اوراشکه محصولی برای مصرف عموم و همینطور متخصصین پوست می باشد.
قابلیت مصرف این محصولات محدود به سن و یا طبقه اجتماعی خاصی نیست و بسته به زمانی است که نیاز به مراقبت از پوست احساس می شود.ضمن آنکه تاثیرات آنی و قابل مشاهده این محصولات خود تضمینی برای مصرف آنها می باشد.

معرفی محصول

ژل فرم دهنده سینه اوراشکه محصولی ضد چروک ، فرم دهنده ، لیفتینگ ، رطوبت رسان و ضد چروک پوست صورت و گردن میباشد . برخی از ترکیبات منحصر به فرد این محصول به شرح زیر است.

عصاره کیجلیا : آنتی اکسیدان گیاهی ، حاوی اسیدهای چرب ضروری و فلاونوئیدها است . آنتی باکتریال ، ضد قارچ ، ضد آکنه و تسکین دهنده می باشد. گیاهی که تأثیری شگرف بر خستگی پوست می گذارد و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد. چروک های باریک پوست را از بین می برد و باعث شادابی ، جوانی و لیفت پوست می شود.

طریقه ی مصرف : صبح و شب روی پوست کاملا تمیز سینه و ناحیه دکلته رو به بالا ماساژ دهید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید