استند سالنی رژگونه ۸ رنگ تراکوتاگلدن رز

قناعت پیشه JIT

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : استند سالنی رژگونه ۸ رنگ تراکوتاگلدن رز

- برند :   Golden-Rose

-  ۳ رنگ جذاب ترکیبی اکلیلی و ۵ رنگ جذاب ساده 

- بافت نرم و ابریشمی براق

- مناسب برای تناژ های مختلف پوست

- رنگ دانه های غنی

- ایجاد سایه روشن بر روی گونه

- ماندگاری بالا 

- مناسب برای استفاده در سالن های آرایشی

- مناسب برای هدیه به خانم های آراسته

- محصول ترکیه

- عکس های با لوگو شیراز تخفیف توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

معرفی برند

گلدن رز یکی از محبوب ترین برندهای لوازم آرایش است که با قیمت و کیفیت مناسب توانسته در بین خانم های ایرانی محبوبیت زیادی کسب کند .محصولات آرایشی گلدن رز جزو زیر مجموعه خانواده برند ارکول هستند که از معتبرترین برندهای لوازم آرایش در ترکیه است. ارکول یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی در ترکیه است و محصولات خود را با برندهای گلدن رز، کلاسیک، میس سلن وامیلی به بازار عرضه کرده است. این کمپانی در سال 1983 با هدف تولید محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب پایه گذارده شد. 

معرفی محصول

رژگونه تراکوتا  گلدن رز با بافتی ابریشمی  و براق گونه های شما را حالتی مرواریدی کرده و برجستگی خاصی به آن میدهد.  این رژگونه دارای بافتی سبک و نرم است که به راحتی بر روی گونه ها می خوابد و جذابیت آرایش را بیشتر می کند. با یک قلم مو میتوانید به پخش شدن آن آرایش خود را کامل کنید. رژگونه تراکوتا با معمولی فرق داره. فرقشون اینه که رژگونه تراکوتا براق و دارای اکلیل هست و برای برجسته کردن استخوان گونه در قسمت بالای گونه استفاده می شه تا گونه برجسته نشون بده. اما رژگونه معمولی برای زیر خط گونه استفاده می شه

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید