not loaded

فر کننده موی JUNDLI

(3 نظر)

4.7

آرایشی مکس JIT

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : فر کننده موی 

- برند :   JUNDLI 

- جنس محصول : پلاستیک

- جنس سری : سرامیک

- مدل : فرکننده، نانسی، سیم تلفنی

- ابعاد : ۳۲cm * 2cm 

- بدنه ارگونومیک و وزن سبک

- نبع تغذیه : برق شهری

-  قابلیت چرخش 360 درجه سیم

- برای اطلاعات بیشتر به قسمت توضیحات مراجعه کنید

- مناسب برای استفاده در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی و استفاده شخصی 

- عکس های با لوگو شیراز تخفیف عکس واقعی از محصول می باشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

دستگاه  فرکننده مو نانسی توسط کمپانی JUNDELI تولید و به بازار عرضه شده است. این اتو فر کننده مو دارای سری  سرامیکی است که با استفاده از آنها میتوانید موهای خود را در مدل سیم تلفنی فر کنید. این دستگاه دارای گیره ای مخصوص می باشد که موی شما را بر روی سری های سرامیکی نگه داشته تا به حالت فر درآیند. گیره با استفاده از دستگیره تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه قابل هدایت است. دیگر ویژگی این محصول دارا بودن کابل برق با توان چرخشی ۳۶۰ درجه در نقطه اتصال به دستگاه است که به راحتی استفاده از دستگاه کمک میکند. برای استفاده از این دستگاه فرمو تنها کافی است که آن را ۳ تا ۵ دقیقه به برق شهری متصل کنید تا سرامیک های آن گرم شود. سپس دسته ای از مو را بین گیره و سری ها قرار دهید و بعد از گذشت ۱۰ تا ۱۵ ثانیه دستگاه را از مو جدا نمائید.

روش استفاده :

کافیست دکمه روی دستگاه را به عقب برده ، رشته های مو را به داخل پیچ های دستگاه پیچیده و دکمه را رها کنید تا موهای شما در همان حال در دستگاه باقی بماند ، بستگی به نوع جنس موهای شما ، در مدت زمان خیلی کوتاه میتوانید با فشردن دکمه به عقب و بیرون آوردن موها ، آنها را فر شده و زیبا ببینید

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید