تونر ضد لک و جوش LACVERT

پخش یاس و نسیم JIT

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

-نام کالا : تونر ضد لک و جوش  

- برند : LACVERT

- ترکیبات :  روغن برگ رزماري و عصاره لیمو 

- تونر مغذي و سبك براي استفاده روزمره 

-محافظ پوست از چربي و آلودگي 

- ویژگی ها : 

  • مناسب برای پوست های چرب و جوش دار
  • احاوی روغن برگ رزماري جهت التيام بخشی
  • حاوی عصاره لیمو جهت از بین بردن چربی های مضر

کشور سازنده : کره جنوبی

- تاریخ انقضا : 2018/06

 نحوه مصرف : 

  • مقداری از تونر را روی پنبه یا پد مخصوص بریزید و روی پوست تمیز و شسته شده خود بکشید تا مابقی چربی ها، آلودگی ها و مواد آرایشی که درون منافذ باز وجود دارد را بیرون می کشد. 

 

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

معرفی برند : 

محصولات  لاکورت در سال 2007 میلادی موفق به کسب مدال نقره جهانی از سوی موسسه WORLD PACKAGING ORGANISATION از لحاظ شیک بودن وزیبایی بسته بندی(PACING ) شدند. LACVERT محصول كشور كره جنوبي است كه از لحاظ جغرافيايي، منطقه اي با پوشش گياهي خاص و منحصر به فرد مي باشد. تقاضاي بالاي مصرف كننده و محبوبيت محصولات گياهي در سال 1947 كارشناسان و محققان كمپاني LG را به اين فكر انداخت تا از گياهان كوهستاني و دريايي در توليد محصولاتي دوست دار سلامت پوست استفاده كنند. محصولات لاكورت (LACVERT) موجب پاكيزگي و شفافيت پوست بانوان، همچون درياچه سبز در ژرفاي جنگل، مي شود. در زبان فرانسه Lac به معناي درياچه و Vert به معناي سبز است. 

 معرفی محصول : 

فراموش نکنید پوست هایی که دارای جوش هستند نیاز به پاکسازی روزمره دارند تا در مقابل آلودگی ها و یا ترشح چربی های مضر بر روی پوست مقاوم شوند. اما در عین پاکسازی برای فعال کردن آنتی اکسیدان ها و همچنین مقابله با رادیکال های آزاد باید لایه ای از مواد محافظتی را روی پوست قرار داد تا به مرور پوست را مقابل باکتری های و آلودگی های زیست محیطی مقاوم ساخت. این ترکیب عالی یک تونر مغذی و سبک برای استفاده روزمره است که می تواند پوست را از چربی و آلودگی محافظت کند. در این محصول از روغن برگ رزماری که التیام بخش است و همچنین از عصاره لیمو که از بین برنده چربی های مضر است استفاده شده است.

 

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

پري بانو در 6 سال پیش

با سلام من از این محصول لاکورت استفاده کردم خیلی خیلی راضی هستم به دوستان پیشنهاد می کنم با تشکر از شیراز تخفیف

فرزانه موید در 6 سال پیش

سلام پریسا جان از اینکه شما هم راضی بودید خوشحالیم. این برند رضایت مشتری ها رو خوب جلب کرده و از اینکه شما هم تجربتون و به اشتراک گذاشتید ممنونیم