not loaded

کرم تغذیه و تقویتی غلیظ شده LACVERT

(1 نظر)

5

پخش یاس و نسیم JIT

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

-نام کالا : کرم تغذیه و تقویتی غلیظ شده LACVERT

- برند : LACVERT

- حجم : ۴۵ میل

- ترکیبات : 

- مناسب براي پوست هاي نرمال و نيمه خشك 

- دارای خواص غليظ شده از گياهان برگ سوزني كه داراي مواد معدني به مقدار زياد و همچنين مواد مغذي مفيد براي پوست كه رطوبت را به مقدار زياد به پوست منتقل مي نمايد

- ویتامینه ، مرطوب کننده و شاداب کننده

- دارا بودن موادي چون شي باتر (عصاره طبيعي دانه يك درخت آفريقايي)

- ویژگی ها : 

  • جلو گیری  از افتادگي پوست 
  • افزایش خاصيت ارتجاعي پوست 
  • دارای ترکیبات آبرسان٬

کشور سازنده : کره جنوبی

- تاریخ انقضا : ۲۰۱۸/۰۷

- نحوه مصرف : 

  •  با فوم پاك كننده يا شير پاكن(مخصوص با نوع پوست) صورت خود را شستشو دهيد و سپس از محصولات آبرسان به اندازه يك نخود بزرگ براي صورت استفاده نماييد.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

معرفی برند : 

محصولات  لاکورت در سال 2007 میلادی موفق به کسب مدال نقره جهانی از سوی موسسه WORLD PACKAGING ORGANISATION از لحاظ شیک بودن وزیبایی بسته بندی(PACING ) شدند. LACVERT محصول كشور كره جنوبي است كه از لحاظ جغرافيايي، منطقه اي با پوشش گياهي خاص و منحصر به فرد مي باشد. تقاضاي بالاي مصرف كننده و محبوبيت محصولات گياهي در سال 1947 كارشناسان و محققان كمپاني LG را به اين فكر انداخت تا از گياهان كوهستاني و دريايي در توليد محصولاتي دوست دار سلامت پوست استفاده كنند. محصولات لاكورت (LACVERT) موجب پاكيزگي و شفافيت پوست بانوان، همچون درياچه سبز در ژرفاي جنگل، مي شود. در زبان فرانسه Lac به معناي درياچه و Vert به معناي سبز است. 

 معرفی محصول : 

كرم تغذيه و تقویتی محصولي است با خواص غليظ شده از گياهان برگ سوزني كه داراي مواد معدني به مقدار زياد و همچنين مواد مغذي مفيد براي پوست كه رطوبت را به مقدار زياد به پوست منتقل مي نمايد. اين محصول علاوه بر رطوبت رساني به پوست با دارا بودن موادي چون شي باتر (عصاره طبيعي دانه يك درخت آفريقايي) كه تأثير به سزايي در بالا بردن خاصيت ارتجاعي پوست دارد مي تواند علاوه بر رساندن مواد مغذي به پوست از افتادگي پوست نيز جلوگيري كند.

 

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید