not loaded

کرم روشن کننده EVOLUDERM

آرایشی حسینی ۲ JIT

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

-نام کالا : کرم روشن کننده

- برند : EVOLUDERM 

- حجم : ۵۰ میل

- ترکیبات : شی باتر، آلانتوئین، سوربیتول، رتینیل پالمیتات، روغن دانه آفتابگردان، توکوفرول، عصاره انگور خرس، عصاره چای، عصاره شیرین بیان، سیتریک اسید، عصاره سبوس گندم، کلاژن اقاقیا، بیربری

- کاهش تدریجی لک های تیره پوست

- جلوگیری از اثر آنزیم تیروزیناز و جلوگیری از آزاد شدن ملانوزوم ها

- حفاظت کننده پوست در برابر رادیکال های آزاد

- ایجاد نرمی و لطافت در پوست 

- ویژگی ها : 

  • یکنواخت کننده رنگ پوست
  • ایجاد شفافیت، درخشندگی و لطافت در پوست
  • بدون مواد نگهدارنده (پارابن ) 
  • مرطوب کننده و ضد التهاب
  • برطرف کردن انواع لک

- ساخت کشور فرانسه

- تاریخ انقضا : 2019/09

- نحوه مصرف : 

  •  صبح و عصرمقدار کافی از کرم را بر روی پوست تمیز صورت و گردن با حرکات رو به بالا ماساژ دهید.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

معرفی برند : 

در سال 1984 ناتالی و گابریل با هدف تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با بهترین اثربخشی و بالاترین کیفیت با رعایت حداقل قیمت، فعالیت خود را در این صنعت آغاز کردند و این مهم موجب تولد برند اولودرم در سال 2004 شد. اولودرم به لطف در اختیار داشتن گروهی از دانشمندان و متخصصین حرفه ای پوست موفق شد در مدت زمانی اندک و با سخت کوشی فراوان به تولید 20 گروه محصول دست یابد و اکنون با حضور در 52 کشور جهان به نتایج حیرت انگیزی دست یافته است.
موفقیتی که کیفیت محصولات، بسته بندی شکیل و قیمت مناسبشان آن را تضمین می کند.

 معرفی محصول

کرم روشن کننده EVOLUDERM حاوی عصاره شیرین بیان و بیربری است. ماده فعال شناخته شده در شیرین بیان، فلاونوئید است که می‌ تواند با پراکنده کردن ملانین، موجب روشن شدن پوست شود، از عصاره این گیاه برای درمان لک‌ های پوست استفاده می شود. ماده اصلی هیدروفوبیک آن که در اثر گرفتن عصاره شیرین ‌بیان به دست می ‌آید، گلابریدین است که روی پوست موثر می‌ باشد. عصاره شیرین‌ بیان از لحاظ تئوری به عنوان یک مشتق ضدالتهاب موضعی مطرح است که می ‌تواند در کاهش قرمزی پوست و تیرگی پس از التهاب، کاربرد داشته باشد. عصاره بیربری Bearberry به عنوان روشن کننده طبیعی پوست در زدودن لک‌های ناشی از سن و علائم آفتاب سوختگی و عوارض پوستی مانند ملاسما، معجزه میکند،عصاره این گیاه به دلیل اثر سفید کنندگی پوست شهرت دارد، آربوتینarbutin که یک گلیکوزید موجود در بیربری است، روشن کننده‌ی طبیعی پوست می‌باشد و فعالیتهای تیروزیناز، را خنثی میکند. لکه‌های قهوه‌ای رنگ پوست با استفاده از عصاره بیربری محو می شوند، بنابراین خواه هایپرپیگمانتاسیون ناشی از سن و یا مربوط به ضایعات ناشی از نور خورشید باشد، با استفاده‌ی منظم از عصاره بیربری رفع خواهد شد. بیربری از آنتی اکسیدان بالایی برخوردار بوده، عصاره آن می‌تواند به مبارزه با آسیب رادیکال‌های آزاد کمک کند و این به نوبه خود به جلوگیری و حتی درمان شکل‌گیری چین و چروک نیز موثر است.

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید