not loaded

کرم شب قوی کلاژن ساز EVOLUDERM

آرایشی حسینی ۲ JIT

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

-نام کالا : کرم شب قوی کلاژن ساز 

- برند : EVOLUDERM 

- حجم : ۵۰ میل

- ترکیبات : شی باتر، روغن بادام شیرین، روغن دانه آفتابگردان، توکوفرول، رتینیل پالیمتات، پنتنول، منیزیوم آسکوربیل فسفات، لسیتین، ویتامینf

- ریلکس کننده و احیا کننده

- محرک تولید کلاژن

- بهبود الاستیسیته پوست

- ایجاد نرمی و لطافت در پوست 

- ویژگی ها : 

  • برطرف کننده چروک
  • ایجاد شفافیت، درخشندگی و لطافت در پوست
  • بدون مواد نگهدارنده (پارابن ) 
  • سفت کردن بافت پوست
  • تقویت کننده انرژی سلولی و انرژی بخش

- ساخت کشور فرانسه

- تاریخ انقضا : 2019/09

- نحوه مصرف : 

  •  شب مقدار کافی از کرم را بر روی پوست تمیز صورت و گردن با حرکات رو به بالا ماساژ دهید تا جذب شود.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

معرفی برند : 

در سال 1984 ناتالی و گابریل با هدف تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با بهترین اثربخشی و بالاترین کیفیت با رعایت حداقل قیمت، فعالیت خود را در این صنعت آغاز کردند و این مهم موجب تولد برند اولودرم در سال 2004 شد. اولودرم به لطف در اختیار داشتن گروهی از دانشمندان و متخصصین حرفه ای پوست موفق شد در مدت زمانی اندک و با سخت کوشی فراوان به تولید 20 گروه محصول دست یابد و اکنون با حضور در 52 کشور جهان به نتایج حیرت انگیزی دست یافته است.
موفقیتی که کیفیت محصولات، بسته بندی شکیل و قیمت مناسبشان آن را تضمین می کند.

 معرفی محصول

کرم شب قوی کلاژن ساز EVOLUDERM حاوی روغن بادام شیرین و روغن دانه آفتابگردان است که روغن بادام یک منبع غنی از ویتامین E است که باعث کاهش چین و چروک، جوان تر شدن و سفت شدن پوست می شود. اگزما و التهاب پوست را رفع کرده و  این روغنPH پوست را متعادل می کند و رطوبت پوست حفظ میشود.دارای خواص ضد باکتریایی است که مانع از رشد عفونت بر روی جوش یا زخم می شود. همچنین رنگ جای زخم را نیز کم می کند و برای روشن کردن پوست نیز می تواند استفاده شود. روغن و جوانه دانه آفتابگردان سرشار از ویتامین های A ، B ،C ، D ،E،k ، امگا ۳ و امگا ۶ ، مینرال ها مانند فسفر، پتاسیم، منیزیم، روی، زینک، کبالت، کرم، سرشار از لیتیوم و سلنیوم است. مهم ترین خاصیت روغن آفتابگردان بالا بودن میزان ویتامین E آن است، ویتامین E مانع از آسیب اشعه ماوراء بنفش خورشید به سلول های پوست می گردد. همچنین ویتامین E از ایجاد زخم ها جلوگیری کرده و چین و چروک را از بین می برد و به طور کلی ظاهر پوست را بهبود بخشیده و سلامتی را به آن باز می گرداند .

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید