کرم مغذی و انرژی بخش روز EVOLUDERM

آرایشی حسینی ۲ JIT

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

-نام کالا : کرم مغذی و انرژی بخش روز

- برند : EVOLUDERM 

- حجم : ۵۰ میل

- ترکیبات :شی باتر، روغن بادام شیرین، کلاژن و الاستین، رتینیل پالمیتات، روغن دانه آفتابگردان، توکوفرول،

- حاوی ویتامینA,E,F

- مغذی و انرژی بخش

- برطرف کننده چین وچروک

- ایجاد نرمی و لطافت در پوست 

- ویژگی ها : 

  • شفاف کننده و مرطوب کننده
  • بدون مواد نگهدارنده (پارابن ) 
  • سفت کردن بافت پوست
  • بازسازی سلول‌های مرده ، شفاف‌سازی پوست

- ساخت کشور فرانسه

- تاریخ انقضا : 2019/09

- نحوه مصرف : 

  •  روزها از مرکز صورت با نوک انگشتان به صورت دورانی ماساژ داده شود.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

معرفی برند : 

در سال 1984 ناتالی و گابریل با هدف تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با بهترین اثربخشی و بالاترین کیفیت با رعایت حداقل قیمت، فعالیت خود را در این صنعت آغاز کردند و این مهم موجب تولد برند اولودرم در سال 2004 شد. اولودرم به لطف در اختیار داشتن گروهی از دانشمندان و متخصصین حرفه ای پوست موفق شد در مدت زمانی اندک و با سخت کوشی فراوان به تولید 20 گروه محصول دست یابد و اکنون با حضور در 52 کشور جهان به نتایج حیرت انگیزی دست یافته است.
موفقیتی که کیفیت محصولات، بسته بندی شکیل و قیمت مناسبشان آن را تضمین می کند.

 معرفی محصول

کرم مغذی و انرژی بخش روز EVOLUDERM حاوی روغن دانه آفتابگردان و شی باتر است که روغن و جوانه دانه آفتابگردان سرشار از ویتامین های A ، B ،C ، D ،E،k ، امگا ۳ و امگا ۶ ، مینرال ها مانند فسفر، پتاسیم، منیزیم، روی، زینک، کبالت، کرم، سرشار از لیتیوم و سلنیوم است.روغن آفتابگردان برای پوست های مستعد آکنه می تواند باکتری ها را از منافذ پوست پاک کرده و رطوبت را وارد آنها سازید. مهم ترین خاصیت روغن آفتابگردان بالا بودن میزان ویتامین E آن است، ویتامین E مانع از آسیب اشعه ماوراء بنفش خورشید به سلول های پوست می گردد. همچنین ویتامین E از ایجاد زخم ها جلوگیری کرده و چین و چروک را از بین می برد و به طور کلی ظاهر پوست را بهبود بخشیده و سلامتی را به آن باز می گرداند. عصاره شی باتر، غنی از ترکیبات باارزشی است که شامل چربی های اشباع نشده غیرصابونی، اسیدهای چرب ضروری، فیتوسترولها، ویتامین E و D، پروویتامین و آلانتوئین می باشد. به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و بازسازی کننده، کاهش دهنده چین و چروک پوست است، با افزایش مقاومت پوست در برابر اشعه uv از آن محافظت می کند، ضد التهاب است و التهابات ناشی از سوختگی را تسکین می دهد.موجب تقویت پوست وآبرسانی عمقی پوست می شود.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید