کرم ضد آفتاب ضد چروک Eucerin

شیرازتخفیف حسینی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

-نام کالا : ژل کرم ضد آفتاب

- حجم : ۵۰ میل 

- spf : ۵۰

- مناسب برای پوست معمولی و مختلط

- نوع محفظه : بطری اسپری دار

- سن مصرف : بدون محدودیت

- ویژگی ها : 

  • محافظ بسیار وسیع و جلوگیری از پیری زود رس 
  • فاقد رنگ و اسانس 
  • تاثیر ماندگار و تحمل پذیری بالا 
  • ساختار سبک

- محافظت از لایه های سطحی و عمیق پوست در برابر اشعه های مضر خورشید

- ضد آب و تعریق 

- دارای کد پروانه بهداشتی

- ساخت کشور آلمان

-تاریخ انقضا : ۲۰۱۹/۱۰

- نحوه مصرف : 

- ژل کرم ضد آفتاب را 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، به کل صورت بمالید و حداقل هر دو ساعت یکبار آن را تجدید کنید.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

معرفی برند : 

بسیاری از محصولاتی که امروزه در داروخانه ها قابل تهیه هستند، مانند پمادها، کرمها، امولسیونهای خاص برای پوست های حساس و غیره ریشه در وجود تنها یک ماده دارند: اوسرین. پایه پماد،که با استفاده از عامل امولسیفایر اوسری تولید می شود، باعث می گردد تا مواد فعال در پماد مستقیما بر روی پوست اعمال گردد. زمینه کاری تئوریک برای اوسریت توسط دکتر" ایزاک لیفشوتز" در سال 1898 انجام گرفت. پس از آزمون های گسترده او در سال 1900 برای ثبت عامل امولسیفایر جدید اقدام کرد و در سال 1902 مورد قبول واقع شد پس از آن لیشفوتز محصول خود را به بایزدورف در سال 1911 فروخت و به عنوان شیمیست به آن شرکت پیوست.تمرکز بر روی پوست صورت: در میانه دهۀ 1990 اوسرین با تولید گسترده ای دیگر از محصولات با برند اوسرین برای پوست صورتهای آسیب دیده و حساس، وارد بازار مراقبت از پوست شد. محصولات مراقبت از پوست اوسرین بویژه کرم ضد چروک Q10اکتیو با استقبال گسترده ای مواجه شد. بایزدورف تصمیم گرفت تا محصولات اوسرین خود را از طریق داروخانه ها به فروش برساند تا از دریافت توصیه های لازم توسط خریداران اطمینان حاصل کند. امروزه گستره وسیع محصولات با کیفیت اوسرین، مراقبت موثری را برای پوست شما از سر تا نوک پا فراهم می کنند

 معرفی محصول

آخرین یافته ها حاکی از آن است که مردم فقط یک چهارم ضخامت لایه استاندارد ضد آفتاب را که باید برای حفاظت بیشتر پوستشان از آن استفاده نمایند، مصرف می کنند. بخش تحقیقات پوست اوسرین، سیستم پیشرفته و انحصاری حفاظت سه بعدی کاملاً علمی را ابداع نموده است. این سیستم می تواند هم از لایه های سطحی و هم از لایه های عمقی پوست در برابر اشعه های مخرب آفتاب محافظت نماید.

سیستم حفاظت سه بعدی چیست ؟
- فیلترهای UVA بویژه UVA1 با Avobenzone
- فیلتر UVB با Tinosorb S
- محافظ بیولوژیک طبیعی منحصر به فرد لیکوکالکون
سیستم حفاظتی سه بعدی اوسرین دارای بالاترین استانداردهای حفاظتی می باشد. این سیستم تحت آزمایشات کلینیکی، کارایی و تحمل پذیری بالا برای اکثر گروه های مصرف کننده تست شده است. همچنین دارای ساختاری جذاب همانند محصولات آرایشی تکنولوژی ابداعی اوسرین می باشد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید