اردور خوری چهارخانه مربعی بامبو

خانه آشپزخانه فرامرزی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : اردور خوری چهار خانه

- شکل : مربع

- جنس : بامبو 

- رنگ : قهوه ای روشن

- ابعاد : 25*25 سانتیمتر

- مناسب برای انواع شکلات، آجیل و میوه خشک

- مناسب جهت سرو و پذیرایی

- قابل استفاده بعنوان صبحانه خوری

- شستشوی راحت

- قابل شستشو به صورت دستی

- طراحی شیک و فانتزی

- مناسب جهت هدیه

- مناسب برای جهاز نوعروس

- عکس های با لوگو شیراز تخفیف عکس واقعی از محصول می باشد که توسط گروه شیراز تخفیف می باشد.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

خانم های ایرانی همیشه دوست دارند که میزبان بهترین ضیافت ها باشند و همیشه به دنبال بهترین راه ها برای پذیرایی از مهمان ها هستند.

ظرف اردو خوری که به آن اردور خوری نیز اطلاق می شود از جمله ظروف پذیرایی است که در اشکال و با جنس های مختلف در بازار موجود می باشد. مدل مربعی یا چهارگوش این محصول به همراه چهار خانه تعبیه شده برای آن به شما امکان سرو و پذیرایی انواع مواد خوراکی نظیر مغزیجات، کره، پنیر، شکلات، پاستیل و … را میدهد. این اردو خوری چوبی بسیار سبک و به راحتی قابل حمل می باشد و بدنه ی مقاوم آن دارای خاصیت ضد آب است که به راحتی قابل شستشو نیز می باشد. سه خانه تعبیه شده برای این اردو خوری مناسب برای استفاده در منزل، کافه ها، محیط های سرو غذا و … جهت پذیرایی همزمان با چندین نوع مواد خوراکی در کنارهم طراحی شده است. لوازم طرح بامبو بسیار شیک هستن و از مدل هایی ست که قدیمی نمی شوند و می توانید همیشه و هرجا از آن بهره ببرید.  یکی دیگر از ویژگی های مهم ظروف چوبی بامبو که آن ها را نسبت به سایر ظرف چوبی برجسته می کند، مقاومت آن ها در برابر رطوبت است، به طوری که شما می توانید این ظروف را برای مدت زمان طولانی در معرض رطوبت و مایعات قرار دهید و هیچ گونه نگرانی بابت افت کیفیت و تغییر شکل و فرم اصلی آن ها نداشته باشید، در صورتی که سایر ظروف چوبی تحت شرایط مشابه دچار تغییر شکل شده و به مرور زمان از کیفیت آن ها کاسته می شود. به جرات می توان گفت اگر به دنبال ظرفی کاملا سالم و بی خطر جهت سرو و نگهداری (مواد غذایی) هستید، اردو خوری چوبی بامبو می تواند انتخاب مناسبی باشد و نیاز های متنوع شما را به خوبی پوشش دهد. توصیه می شود شست و شوی این اردو خوری چوبی بامبو به روش دستی صورت گیرد تا کیفیت بدنه و ظاهر آن برای مدت زمان طولانی تری حفظ شود. فراموش نکنید که آب داغ موجود در ماشین ظرفشویی می تواند آثار مخربی روی بدنه این ظرف داشته باشد و به مرور زمان باعث فرسوده شدن آن شود. همچنین در صورت نیاز شما می توانید با بهره گیری از تنظیمات مناسب این ظرف را داخل مایکروویو قرار دهید.

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید