اتو مو سرامیکی PROMAX

آرایشی مکس JIT

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : اتو مو سرامیکی

- برند :  PROMAX

- جنس صفحات :سرامیک 

- نوع صفحات :

  • طول : ۹ سانتیمتری , متوسط
  • عرض : ۲.۸ سانتیمتری , متوسط

- رنگ : قرمز

- دارای دکمه روشن/ خاموش

- قابلیت تنظیم دما 

- ایجاد موهای صاف و زیبا در کمترین زمان

 - دارای ۵ درجه ی حرارت مختلف 

- قابلیت تنظیم دما از ۱۴۰ تا ۲۲۰ درجه سانتیگراد

 - قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه سیم اتو برای سهولت در استفاده

- دارای سیم بلند و مناسب

- دارای نشانگر روشن/خاموش 

- قابل استفاده در منزل و آرایشگاه ها

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

اتو موی حرفه ای پرومکس PROMAX مدل 8068  دارای صفحات عریض و با کیفیت از جنس سرامیک  می باشد که مناسب استفاده در سالن های آرایشی و یا مصارف شخصی بوده و به شما این امکان را می دهد تا با صرف زمان کم، موهای خود را به راحتی صاف نمایید. 
اتومو سرامیکی  پرومکس مجهز سه کلید فشاری جهت روشن و خاموش کردن و کاهش یا افزایش درجه حرارت صفحات از ۱۴۰ تا ۲۲۰ درجه سانتی گراد می باشد، دمای تنظیم شده به کمک چراغ های نشانگر تعبیه شده روی بدنه به شما نمایش داده می شود. برای استفاده از دستگاه تنها کافیست آن را روشن کرده و پس از تنظیم و گرم شدن صفحات بسته به نوع مو به راحتی موهایتان را صاف کنید، به دلیل قطر کم و عرض خوب صفحات کار با این اتو مو بسیار راحت بوده و به سادگی می توان دسته های مو را با آن صاف نمود. به دلیل عملکرد دستگاه در محدوده ولتاژ جهانی 110-240 ولت می توان آن را در هر جای دنیا همراه با خود داشته و استفاده نمایید. سیم بلند  این اتو محدوده وسیعی برای کار در اختیارتان قرار داده و به دلیل قابلیت چرخش 360 درجه در قسمت انتهایی مزاحمتی هنگام کار برای شما ایجاد نمی کند. 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید