not loaded

دستگاه موخوره گیر FASIZ

آرایشی مکس JIT

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : دستگاه موخوره گیر

- برند : FASIZ 

- محصولی با طراحی نوین و بسیار کاربردی برای از بین بردن موخوره  

- این دستگاه مو خوره گیر نوک موها را می چیند، اما طول موها را کاهش نمی دهد

- نوع : شارژی

- شارژ با استفاده از برق شهری

- رنگ : مشکی

- روش استفاده : نحوه استفاده از این وسیله بسیار کاربردی به این صورت است که ابتدا مو های سر خود را شانه کرده، سپس یک لایه نازک از موها را درون دستگاه قرار دهید، سپس کلید روشن خاموش را بزنید اهرم دستگاه را فشار دهید تا دستگاه شروع به کار کند از ریشه موها به سمت بیرون حرکت کنید و برای هر دسته از موها این کار را سه بار تکرار کنید.

- ویژگی های محصول :

  • حرکت در دو جهت برای استفاده آسان با هر دو دست
  • همراه با دو گیره تقسیم مو
  • دارای تنظیم کننده مقدار برش 1/8TRIM و 1/4TRIM

 - سهولت در استفاده

- دارای دسته جدا شونده

- دارای کیف مخصوص

- همراه با شانه مخصوص ، دو عدد گیره مو ، کابل شارژ

- قابل استفاده در منزل و آرایشگری ها

- تولید کشور چین

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

موخوره درواقع به دو و یا چند شاخه شدن سر مو گفته می شود . مشکلی که بسیاری از افراد و بیشتر خانم ها با آن درگیر هستند . موخوره بر اثر آسیب فیزیکی که اغلب ناشی از حرارت و یا استفاده از مواد شیمیایی مثل رنگ مو به صورت مداوم است به وجود می آید . در این مورد ، لایه محافظ مو در قسمت های انتهایی از بین می رود و باعث دو و یا چند شاخه شدن بخش انتهایی تار مو می شود . سشوار کردن خیلی زیاد ، استفاده از شامپوهای اسیدی ، رنگ کردم مداوم مو ، فر دائمی و مواردی نظیر آن ، از جمله کارهایی است که می تواند باعث ایجاد موخوره شود . موهای خشک و یا خیلی چرب بیشتر دچار موخوره می شوند .

 

درمان های متعددی بسیار موخوره معرفی می شود که مؤثر ترین آنها را می توان مراقبت از مو دانست . با توجه به علاقه خانم ها به موهای بلند ، کوتاه کردن مدام مو برای بسیاری از آنها کار دشواری است ، چراکه در این عمل ، مجبور به کوتاه کردن همه موهای سالم و موهای دچار موخوره باهم به مقدار زیاد می شوند . برای حل این مشکل و رهایی از این درمان آزاردهنده ، محصولاتی با عنوان دستگاه های رفع موخوره تولید و ارائه شد که این بار یکی از انواع آنها را با نام دستگاه موخوره گیر به شما معرفی و عرضه می داریم . محصولی با طراحی نوین و در عین حال کاربردی که با استفاده از آن دیگر نیازی به کوتاه کردن مو به شیوه قبل و با استفاده از قیچی ندارید .

با دستگاه موخوره گیر FASIZ از دست این هیولا رهایی یابید.این موخوره گیر با روشی آسان تر، سریع تر و مطمئن تر از قیچی عمل کرده و موخوره های موهای آسیب دیده را می چیند.با این دستگاه موخوره گیر بسیار عالی به راحتی از دست موهای اسیب دیده خود رهایی یابید. برای رهایی از مو خوره دیگر نیازی به کوتاه کردن موها نیست. دستگاه مو خوره گیر نوک موها را می چیند، اما طول موها را کاهش نمی دهد.نحوه استفاده از این وسیله بسیار کاربردی به این صورت است که ابتدا مو های سر خود را شانه کرده، سپس یک لایه نازک از موها را درون دستگاه قرار دهید، سپس کلید روشن خاموش را بزنید اهرم دستگاه را فشار دهید تا دستگاه شروع به کار کند از ریشه موها به سمت بیرون حرکت کنید و برای هر دسته از موها این کار را سه بار تکرار کنید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

کاربر در 6 سال پیش

دوستان میشه کسانی که خریدن بگن راضی بودن یا نه؟