پاور بانک روموس مدل Solo 5P V2.0

فروشگاه فافا

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : پاور بانک روموس

- مدل :‌ Solo 5P V2.0

- ابعاد :‌ 21.5 × 62 × 138 ميلي‌متر

- وزن : ۲۹۶ گرم

- رنگ : سفید

- نوع باتری : ليتيومي

- ولتاژ ورودی : 5 ولت

- ولتاژ خروجی : 5.0 ولت

- شدت جریان ورودی : 2.1 آمپر

- شدت جریان خروجی : 2.1 آمپر + 1 آمپر

- توان: 3.7 وات

- تعداد درگاه خروجی : ۲ عدد

- ظرفیت : 5 تا 10 هزار ميلي‌آمپر‌ساعت

- ظرفیت اسمی : 10000 ميلي‌آمپر ساعت

- نحوه نمايش ميزان شارژ باتري : نشانگر شارژ به درصد

- سازگار بااکثر گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر

- قابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه به طور همزمان

- دارای سیستم محافظت خودکار چندگانه 

- دارای نشانگر LED میزان شارژ

-  گارانتی ۱ ساله بهین تکنولوژی

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

شارژر همراه «روموس» مدل «Solo 5P V2.0»، دو درگاه خروجی USB با شدت جریان‌های خروجی 1.0 و 2.1 آمپر دارد که باتری دستگاه‌های شما را شارژ می‌کند. شما با استفاده از درگاه خروجی 1.0 آمپر در این محصول می‌توانید باتری انواع گوشی‌های موبایل، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر لوازم از این قبیل خود را شارژ کنید. همچنین با استفاده از درگاه خروجی با شدت جریان 2.1 آمپر در این مدل از محصولات روموس علاوه‌بر شارژ باتری گوشی‌های موبایل، می‌توانید باتری انواع تبلت و آیپدها را هم شارژ کنید. البته توجه داشته باشید که شدت جریان خروجی در هر دو درگاه این محصول به طور هم‌زمان 2.1 آمپر شدت خواهد داشت؛ همچنین ولتاژ ورودی و خروجی این پاور بانک 5.0 ولت و شدت جریان ورودی آن 2.1 آمپر است. این شارژر همراه 296 گرم وزن دارد. شکل ظاهری آن شبیه به یک مستطیل با طول 138 میلی‌متر، عرض 62 و ضخامت 21.5 میلی‌متر است؛ بنابراین اگر به دنبال یک شارژر همراه هستید که بتواند دو دستگاه مختلف به طور هم‌زمان شارژ کند و ظرفیت باتری آن تمام روز دوام داشته باشد، این پاور بانک انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

با پاوربانک 10400 میلی‌آمپرساعتی روموس می‌توانید باتری گوشی موبایل، تبلت یا آیپد خود را بدون نیاز به استفاده از پریز برق شارژ کرده و به‌راحتی درصد باقی‌مانده‌ از باتری شارژرتان را روی آن ببینید. روی سطح این پاوربانک یک نمایشگر به‌ کار رفته که برای نمایش درصد شارژ باقی‌مانده از باتری به‌کار می‌رود. برای شارژکردن باتری به‌کاررفته در این پاوربانک باید از یک کابل microUSB استفاده کنید. کافی است پاوربانک را با استفاده از کابل به یک شارژر دیواری متصل کرده و منتظر بمانید تا باتری آن شارژ شود. به‌گفته‌ی شرکت سازنده، مدت زمان شارژشدن باتری این پاوربانک با استفاده از یک شارژر که شدت جریان خروجی آن 1 آمپر باشد، 13 ساعت و با استفاده از شارژری با شدت جریان خروجی 2.1 آمپر، 6.5 ساعت خواهد بود؛ پس اگر به شارژری نیاز دارید که بدون نیاز به استفاده از پریز برق باتری گجت‌های هوشمند شما را شارژ کند و کیفیت مناسبی هم داشته باشد، این پاور بانک انتخاب خوبی خواهد بود.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید