not loaded

برگه زردآلو خوشمزه وملس

خشکبار پولک

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : برگه زردآلو خوشمزه وملس

- وزن : ۴۰۰ گرمی و ۱ کیلوگرمی

- تازه و با کیفیت

- خوشمزه و ملس

- سرشار از ویتامین A,C و آهن

- سرشار از فیبر

- تصفیه کننده خون

- رفع تشنگی و عطش

- مناسب برای دورهمی ها و مهمانی ها

- یک تنقلات خوشمزه برای بچه ها

- دارای بسته بندی شرکتی

- عکس های فوق ، عکس واقعی از محصول میباشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

همچون سایر میوه‌های خشک، برگه زردآلو نیز حاوی مواد مغذی بسیاری همچون فیبر رژیمی، ویتامینC، ویتامینA، بتا کاروتن، آهن، پتاسیم و... است. مصرف 3 عدد آن انرژی حدود 50 کالری را فراهم می‌آورد. میوه جات خشک شده ماندگاری طولانی مدت دارند و در تمام سال در دسترس می‌باشند. این امر باعث گشته تا مصرف میوه‌جات خشک در بین مردم عمومیت پیدا کند. مصرف برگه زردآلو سبب هضم غذا مى‌شود و از يبوست جلوگيرى مى‌کند. براى مصرف برگه، ابتدا آن را با آب بشوييد. سپس آن را در آب خيس کنيد و بگذاريد يک شب بماند. سپس يک دانه ليموترش در آن بيندازيد و صبح ناشتا، برگه خيس خورده را همراه با آب آن ميل کنيد که براى رفع يبوست بسيار مفيد است. از زياده روى در مصرف زردآلو خوددارى کنيد، زيرا مصرف زياد آن در هضم مواد غذايى ايجاد اختلال کرده و دچار اسهال مى‌شويد.

کیفیت حبوبات و خشکبار به تازگی و بسته بندی آن می باشد. حبوبات و خشکباری که قرار است برای شما عزیزان توی سایت گذاشته شود هم درجه کیفی عالی دارد و هم اینکه با بهترین دستگاه ها تهیه و بسته بندی می شود. 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید