not loaded

مویز بدون هسته اعلاء

خشکبار پولک

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : مویز بدون هسته اعلاء

- موجود در وزن های ۵۰۰ گرمی و ۱ کیلوگرمی

- جهت مشاهده و خرید روی گزینه انتخاب کلیک کنید.

- تازه و با کیفیت

- طعم خوشمزه و ملس

- جلوگیری از بروز اختلالات بیماری آلزایمر

- پایین آورنده فشارخون

- تقویت معده

- دارای اسید چرب امگا۳ و امگا۶

- مغذی و افزایش توان هوشی

- پیشگیری از سردردهای میگرنی

- پیشگیری از سرطان

- دارای بسته بندی شرکتی

- مناسب بعنوان آجیل یا تغذیه کودکان

- عکس های فوق ، عکس واقعی از محصول میباشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

به حبه های درشت خشک شده انگور سیاه، مویز گفته می شود. این نوع خشکبار در واقع از نظر شکل ظاهری و رنگ آن با کشمش متفاوت، ولی از نظر خواص تا حدود زیادی شبیه آن است. مویز نوعی خشکبار است که با خشک کردن انگور حاصل می شود. مویز نوعی کشمش است که از انگور شاهانی تهیه می شود. کشمش بیشتر برای انگور خشکیدهٔ کوچک استعمال می شود و مویز در انگور بزرگ. مویز بر اثر خشک شدن خواص خود را از دست نمی دهد و حتی اثر نیرو بخش آن بیشتر می شود.  ترکیبات مویز اثر بسیار قوی در جلوگیری از بروز اختلالات بیماری آلزایمر دارد. هر چه میزان آنتو سیانین (عامل رنگ سیاه مویز) بیشتر باشد، قدرت مویز در جلوگیری از آلزایمر بیشتر می شود. باید یادآوری شود که ترکیبات موجود در مویز می تواند از تصلب شرایین (سفت و سخت رگ ها) و چسبندگی پلاکت ها جلوگیری می کند. با خوردن مویز، غلظت خون کاهش می یابد رگ های خونی منبسط می شود با خوردن مویز غلظت خون کاهش می یابد. رگ های خونی منبسط می شوند و خون می تواند با سرعت بیشتر ی در بدن جریان یابد و در نتیجه مانع انباشته شدن پلاکت های خون روی هم می شود و از لخته شدن خون پیشگیری می کند. به طورکلی مویز درمان کننده بیماری های قلبی و پایین آورنده فشار خون است و برای بیماران دیابتی بسیار مفید می باشد.مویز می تواند به تقویت معده کمک کند و برای افرادی که ناراحتی های گوارشی دارند مفید است از دیگر خواص مهم مویز می توان به اثرات ضد درد ضد باکتری و اثرات محافظت کنندگی از کبد قلب و سیستم ایمنی بدن اشاره کرد.مصرف مویز همچنین از سردردهای میگرنی پیشگیری می کند و موجب کاهش شدت درد آن می شود. مویز در گروه میوه ها طبقه بندی می شود و دو قاشق غذاخوری مویز معادل 30 گرم حدود 60 کیلوکالری انرژی دارد. مویز منبع انرژی است و افرادی که مبتلا به یبوست هستند می توانند در رژیم غذایی خود از مویز استفاده کنند.مویز سرشار از ویتامین های گروه C است ولی ویتامین B خود را از دست داده است و دیابتی ها در مصرف میوه های خشک مانند مویز دقت کنند به دلیل این قند این گونه میوه ها زیاد است. مویز سرشار از ویتامین های E ، A ، B و املاحی مانند کلسیم، فسفر و پتاسیم است. مویز دارای اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 می باشد. همچنین باید اشاره داشت که بهترین و پرخاصیت ترین نوع آن مویز پر گوشت، کم دانه یا بی دانه است.

کیفیت حبوبات به تازگی و بسته بندی آن می باشد. حبوبات و خشکباری که قرار برای شما عزیزان توی سایت گذاشته بشه هم درجه کیفی عالی داره و هم اینکه با بهترین دستگاه ها تهیه و بسته بندی می شود. این تخفیف رو از دست ندین

 

برای مشاهده سایر خشکبار ها روی عکس بالا کلیک کنید

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید