not loaded

کرم دورچشم و لب SVR LIFTIANE

شیراز تخفیف

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : کرم دورچشم و لب LIFTIANE

- برند : SVR

- نوع : تیوپی

- حجم : ۱۵ میل

- برای اطلاع دقیق تر از محصول حتما به قسمت توضیحات مراجعه کنید.

- مراقبت دور چشم

- ضد چروک

- ضد پف

- ضد تیرگی

- حاوی ترکیبات پپتیدی

- سفت کننده و ضد افتادگی پوست نازک چشم و لب

- رفع چین و چروک دور لب

- رطوبت رسانی و شفاف کننده

- تست شده روی حساس ترین پوست ها

- فاقد پارابن

- دارای کد اصالت کالا از وزارت بهداشت

- تاریخ انقضا : 2019/06/28

- ساخت کشور فرانسه

- عکس های با لوگو شیراز تخفیف عکس واقعی از محصول می باشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

معرفی برند : 

تاریخچه SVR به تحقق رویای سه نسل از یک خانواده داروساز فرانسوی باز می گردد که از سال ۱۹۶۲ آغاز شد. در آن زمان یک زوج داروساز جوان، خانم سیمون و آقای رابرت وِرِت در داروخانه محلی خود برای خانواده های آن منطقه، کرم های ضد آفتاب و مرطوب کننده حرفه ای درست می کردند که بسیار پر طرفدار بودند. با گذر زمان اشتیاق سیمون ورت برای فرموله کردن کرم های مراقبت از پوست با بهترین عملکرد و بالاترین میزان تحمل پوستی روز به روز فزونی یافت. تیزهوشی این زوج و موفقیت های سریع آنها در زیبایی و مراقبت از پوست، انگیزه قدرتمندی شد تا مقدمات مربوط به ثبت یک برند جدید را فراهم کند. برند SVR برگرفته از نام Simone Véret Robert می باشد، سیمون و رابرت نماد گل رز و مار که نشان دهنده زیبایی و اثر بخشی محصولات می باشد را برای معرفی این برند انتخاب کردند. گل رز در افسانه های یونان باستان نمادی از الهه عشق آفرودیت و ونوس است که برای انسان زیبایی، پاکی، جوانی وعشق را به ارمغان می آورد و مار نماد سلامت و تندرستی است. در سالهای بعد، Guy Véret ، پسر خانواده ورت که مانند پدر و مادرش یک داروساز بود، با راه اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی مجهز و بهره گیری از بالاترین تکنولوژی روز دنیا در کارخانه خود، به توسعه این برند ادامه داد. سپس نوه خانواده ورت، Cyril Véret ، داروساز دیگر این خانواده، SVR را وارد تجارت بین المللی کرد. او اکنون مدیر بخش نوآوری و توسعه شرکت است. راز موفقیت SVR در عرصه درماتولوژی، در استفاده از حداکثر میزان ممکن مواد موثره برای رسیدن به بهترین نتیجه روی پوست است و همچنین فرمولاسیون هایی ویژه که محصولات این برند را برای همه انواع پوست، حتی پوست های حساس مناسب می کند.

معرفی محصول : 

کرم دور چشم و لب لیفتیان حاوی ترکیبات پپتیدی و هیالورونیک اسید بوده که به کاهش چروک، تیرگی و پف پوست نازک اطراف چشم و لب کمک کرده و نیز اثر سفت کننده و ضدافتادگی بر روی این نواحی دارد. همچنین باعث رفع چین و چروک و خطوط دور لب و افزایش خاصیت کشسانی پوست اطراف چشم لب می شود.دارای فرمولاسیون غیر حساسیت زا و فاقد پارابن است.

طریقه مصرف : 

صبح و شب روی پوست تمیز دور چشم و لب با ماساژ ملایم استفاده شود.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید