not loaded

تخمه آفتابگردان آلبالویی

خشکبار پولک

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : تخمه آفتابگردان آلبالویی

- موجود در وزن ١ کیلوگرمی

- جهت مشاهده و خرید روی گزینه انتخاب کلیک کنید.

- تازه و با کیفیت

- ترش و خوشمزه

- افزایش انرژی بدن

- تقویت اعصاب روزانه

- جلوگیری از پوکی استخوان

- حاوی ویتامین های E,B1,B5 

- سرشار از فسفر، منگنز، روی، پتاسیم، منیزیم، آهن

- مناسب برای پذیرایی و عصرانه

- مناسب برای پذیرایی و دورهمی ها

- یک تغذیه خوب و مفید برای کودکان

- دارای بسته بندی شرکتی

- عکس های فوق ، عکس واقعی از محصول میباشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

 

یک مشت تخمه‌ی آفتاب‌گردان 55 درصد تیامین یا همان ویتامین B1 مورد نیاز روزانه‌ی ما را تأمین می‌کند. همچنین بهتر است بدانید که تخمه آفتاب‌گردان حاوی میزان قابل توجهی فولات (اسیدفولیک) و اسید پانتوتنیک یا ویتامین B5 و ویتامین‌های دیگر گروه B می‌باشد. این ویتامین‌ها باعث می‌شوند که بدن به خوبی بتواند از هیدرات‌های کربن (قندها) استفاده کند و پرانرژی باشد. از این گذشته در این تخمه‌ها حدود 20 درصد اسیدهای چرب اشباع نشده‌ی مونو نیز وجود دارد. این اسیدهای چرب، زمانی که در تعادل با امگا 3 ها قرار بگیرند برای سلامت قلب و عروق بسیار مفیدند.تخمه‌های آفتاب‌گردان سرشار از فیتواسترول‌ها هستند؛ یعنی در هر فنجان حدود 270 میلی گرم. این ترکیبات ساختاری شبیه به کلسترول دارند و با کلسترول بد خون (LDL) مقابله می‌کنند. در واقع ترکیبات تخمه‌ی آفتاب‌گردان داخل روده با کلسترول وارد نبرد شده و باعث کاهش جذب آن می‌شوند. به این ترتیب کلسترول از طریق مدفوع دفع می‌شود. تخمه فواید بسیار زیادی دارد و یکی از بهترین آجیل ها و تنقلات برای مصرف روزانه محسوب می شود. 

کیفیت حبوبات به تازگی و بسته بندی آن می باشد. حبوبات و خشکباری که قرار است برای شما عزیزان توی سایت گذاشته شود هم درجه کیفی عالی دارد و هم اینکه با بهترین دستگاه ها تهیه و بسته بندی می شود. 

برای مشاهده سایر خشکبار ها روی عکس بالا کلیک کنید

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید