کدو گوشتی صدفی اعلاء

خشکبار پولک

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : تخمه کدو گوشتی صدفی اعلاء

- موجود در وزن های ۱کیلوگرمی.

- تازه و با کیفیت

- ترد و خوشمزه

- حاوی پتاسیم و ویتامین B2

- حاوی آنتی اکسیدان و اسید چرب اشباع

- حاوی مقادیر زیادی روی و ویتامین A

- پیشگیری و درمان سرطان پوست

- کاهش اشتها، لاغری و کاهش وزن

- سلامتی پوست، مو و ناخن

- موثر در سلامتی پروستات

- موثر در سلامتی استخوان‌ها

- مناسب برای دورهمی ها و مهمانی ها

- دارای بسته بندی شرکتی

- عکس های فوق ، عکس واقعی از محصول میباشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

تخمه کدو به دلیل دارا بودن زینک (روی) زیاد به تقویت دستگاه ایمنی بدن کمک می کند. البته مواد مغذی دیگری نیز دارد که به این کار کمک می کنند. یادتان باشد که زینک با فعال کردن لنفوسیت های T به بهبود عملکرد دستگاه ایمنی بدن کمک می کند. زینک همچنین باعث می شود که از سرماخوردگی، آنفلوانزا، التهاب ملتحمه چشم و دیگر مشکلات عفونی دور باشید. تخمه کدو سرشار از اسیدهای چرب ضروری، زینک، ویتامین A و ویتامین E است. این مواد مغذی به حفظ سلامت پوست، موها و ناخن ها کمک زیادی می کند. نتایج پژوهشی که روی ۷۶ نفر انجام شده نشان می دهد که روغن تخمه کدو برای رشد موها در مردانی که دچار آلوپسی هستند موثر است. متخصصان مشاهده کردند موی آقایانی که به مدت ۲۴ هفته روزانه ۴۰۰ میلی گرم روغن تخمه کدو مصرف کردند ۴۰ درصد بیشتر رشد داشته است. البته آن ها معتقدند که نیاز به بررسی های گسترده تری وجود دارد. اضطراب، دردهای میگرنی، گرفتگی عضلانی و سندرم پیش از قاعدگی می تواند در نتیجه کمبود منیزیم بروز کند. یک سهم ۲۸ گرمی تخمه کدو حدود ۲۰ درصد نیاز روزانه ما به این ماده را تأمین می کند. تخمه کدو باعث تسکین مثانه عصبی و اختلالات ادراری مربوط به بزرگی خوش خیم پروستات می شود. منیزیم به ویژه در تبدیل مواد غذایی به انرژی، انتقال جریان های عصبی، تسکین و شل کردن عضلات و ساخت استخوان ها و دندان ها ها دخالت دارد. منیزیم با کلسیم و پتاسیم به تنظیم ضربان قلب و تولید انسولین کمک می کند. نتایج بررسی های متعدد نشان داده است که منیزیم در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی نقش داشته است. 

کیفیت حبوبات به تازگی و بسته بندی آن می باشد. حبوبات و خشکباری که قرار است برای شما عزیزان توی سایت گذاشته شود هم درجه کیفی عالی دارد و هم اینکه با بهترین دستگاه ها تهیه و بسته بندی می شود. 

 

برای مشاهده سایر خشکبار ها روی عکس بالا کلیک کنید

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید