not loaded

تخمه آرژانتینی گلپر ممتاز

خشکبار پولک

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : تخمه آرژانتینی گلپر ممتاز

- موجود در وزن های ٧۰۰ گرمی و ۱کیلوگرمی

- جهت مشاهده و خرید روی گزینه انتخاب کلیک کنید.

- تازه و با کیفیت

- ترد و خوشمزه

- منبع غنی از انواع چربی

- سرشار از امگا3

- درمان کمبود آهن 

- کنترل فشار خون

- کمک به سلامت و زیبایی پوست و کاهش جوش

- مناسب برای دورهمی ها و مهمانی ها

- دارای بسته بندی شرکتی

- عکس های فوق ، عکس واقعی از محصول میباشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

تخمه هندوانه (آرژانتینی) سرشار از نیاسین می باشد که باعث قدرت ارتجاعی مناسب در پوست، سفت شدن پوست، محو خط و چین چروک ها، از بین بردن لکه های سیاه، رفع خارش و زرد شدگی پوست می شود.  تخمه هندوانه به دلیل سرشار بودن از منیزیم و اثرات متعددی که این ریزمغذی بر تنظیم متابولیسمکربوهیدرات ها و قندها دارد؛ منجر به کنترل قند خون در دیابتی ها می شود.  تخمه هندوانه به دلیل سرشار بودن از تیامین (B1)، ریبوفلاوین (B2)، نیاسین (B3)، پانتوتنیک اسید (B5)، پیریدوکسین (B6) و فولات جایگزین طبیعی مناسبی برای قرص ویتامین B کمپلکس می باشد.

بسیاری از افراد هندوانه را مصرف می کنند ولی دانه های آن را دور می ریزند. در بسیاری از کشورهای آسیایی تخمه های هندوانه جمع آوری می شوند، طی فرآیندهای مخصوص خشک می گردند و سپس آن ها را به صورت بو داده در بازارها عرضه می کنند. این تخمه ها یکی از میان وعده های معمول مردم مصر است و در تهیه نان ها، سوپ ها و بسیاری از غذاها کاربرد دارد. در بسیاری از کشورهای آفریقایی نیز روغن این دانه ها استخراج می شود و در ترکیب بسیاری از محصولات آرایشی و پوستی به کار می رود.

تخمه هندوانه بسیار پرکالری است. تخمه هندوانه سرشار از اسیدهای چرب، پروتئین ها، اسیدهای آمینه ضروری چون لیزین و تریپتوفان؛ ویتامین های تیامین، نیاسین، فولات و B6؛ و مواد معدنی چون منیزیم، منگنز، فسفر، روی، آهن، پتاسیم و مس است.۱۰۰ گرم از تخمه هندوانه ۶۰۰ کالری انرژی دارد که معادل با ۱۰ برش از نان می باشد.

در مصرف انواع تخمه ها محتاط باشید چراکه زیاده روی در مصرف آنها به دلیل چربی و کالری بالا منجر به اضافه وزن می شود و نمک به کار رفته در آنها برای طعم دار شدن باعث افزایش فشارخون و برخی عوارض دیگر در بدن خواهد شد .

کیفیت حبوبات به تازگی و بسته بندی آن می باشد. حبوبات و خشکباری که قرار است برای شما عزیزان توی سایت گذاشته شود هم درجه کیفی عالی دارد و هم اینکه با بهترین دستگاه ها تهیه و بسته بندی می شود. 

 

برای مشاهده سایر خشکبار ها روی عکس بالا کلیک کنید

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید