not loaded

ساعت مردانه اورجینال بند چرم اسپرت LEVIS

گالری سهراب JIT

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا :‌ ساعت مردانه بند چرم اسپرت  LEVIS 

- سبک : طراحی اسپورت و شیک

- نوع : عقربه ایی

- شکل قاب : چهار گوش

- رنگ : مشکی

- منبع انرژی : باتری

- ضد خش

- رنگ ثابت

- جنس قاب : استیل ضد خش

- نوع بند : چرم 

- دارای عقربه ساعت, دقیقه و ثانیه شمار

- دو سال گارانتی  موتور

- بهترین انتخاب برای هدیه

 

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

برند لیوایز یکی از مشهورترین برند های جین محسوب میشه که تاریخچه اون به سال ها قبل بر می گرده  "لیوای اشتراوس اند کمپانی" یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پوشاک در جهان است که به واسطه شلوار جین آبی و نشان تجاری "لیوایز" شناخته می شود. لیوای اشتراوس در سال 1847 از بوتنهایم آلمان به نیویورک آمریکا مهاجرت کرده و فعالیت خود را در شرکت برادران بزرگترش به نام "جی اشتراوس برادر اند کمپانی" که به عمده فروشی پارچه می پرداختند، آغاز کرد. سرانجام، لیوای در مارس 1853 شرکت خود به نام لیوای اشتراوس اند کمپانی را تاسیس کرد. اما این کمپانی پس از موفقیت در زمینه پوشاک خط تولید سایر محصولات از جملهساعت را هم در اختیار گرفتند.

ساعت مردانه بند چرم LEVIS اصل  پیشنهادی شیراز تخفیف یک ساعت با  یک ساعت مچی مردانه تمام عیار هست بند این ساعت مردانه از جنس چرم  بوده و دارای نرمی و انعطاف مناسب است و می توان آن را برای ساعت ها بدون هیچ مشکلی روی دست خود داشت و راحت بود. این ساعت را می توانید با لباس های مجلسی و یا اداری خود ست کنید و از آن می توانید بصورت روزمره و یا در میهمانی ها استفاده نمایید. طراحی اسپورت و قدرتمندانه آن مخصوص  آقایان جوان و شیک پوش می باشد

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید