کفش زنانه طرح نایک rosherun

امیدوار کالا

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : کفش زنانه طرح نایک rosherun

- برند : NIKE

- جنس رويه کفش :  الیاف مصنوعی و پارچه

- جنس زير کفش : لاستيک با زیره فوم

- قسمت جلوی کفش دارای انعطاف پذیری کاملاً مناسبی است. بطوریکه می تواند مقادیری از فشار و شوک وارد شده ازطرف زمین به پا را بکاهد.

- رنگ : صورتی و آبی

- لایه میانی و زیرین کفش نایک از دو لایه فوم  تشکیل شده است. که موجب استحکام کفش و نرمی و راحتی بسیار مناسبی را برای پاها فراهم می کند. 

-زيره انتهايي اين کفش بسيار با دوام طراحي شده و مقاومت خوبي دارد

- بسیار سبک و راحت برای استفاده روزمره

- درجه کيفي : های کپی

- مناسب براي دويدن و پياده رويي

- داراي سايز بندي

- براي مشاهده رنگ و سايز کفش ها روي گزينه انتخاب کنيد کليک کنيد

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

براي خريد کفش ورزشي، در درجه اول بايد به استفاده‌اي که از آن خواهيد داشت، توجه کرد. رايج‌ترين مدل بين کفش‌هاي ورزشي، کفش دويدن است که براي فعاليت‌هاي ورزشي عادي، پياده روي و دو مناسب بوده و البته به صورت روزمره هم مي‌توان از آن استفاده کرد. با اين حال پيدا کردن مناسب‌ترين کفش دويدن کار آساني نيست و گزينه‌هاي بسياري وجود دارد. براي اين‌که سلامت و راحتي پاهايتان را حين ورزش تضمين کنيد، بايد مطمئن شويد که کفشي انتخابي، از پنجه تا پاشنه به خوبي اندازه‌ي پاي شماست. پاها حين دويدن کمي ورم کرده و بلندتر مي‌شوند، پس مطمئن شويد که که بين بلندترين انگشت پا و بخش جلوي کفش به اندازه‌ي پهناي شست دست‌تان فاصله است.

در کفش نایک، از توری قابل تنفس استفاده شده است. این ویژگی به تهویه و تنفس داخل کفش کمک نموده و از رطوبت و تعریق داخل کفش جلوگیری می کند. این پوشش توری کاملاً سبک و با دوام می باشد. همچنین در رویه کفش روزمره نایک، از نوعی پارچه آستری مقاوم استفاده شده است. این ویژگی موجب سبک بودن کفش و حمایت بیشتر از پاها می گردد. قسمت جلوی کفش روزمره نایک، دارای انعطاف پذیری کاملاً مناسبی است. بطوریکه می تواند مقادیری از فشار و شوک وارد شده ازطرف زمین به پا را بکاهد.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید