not loaded

کفش طرح اسکیچرز flex apeal

امیدوار کالا

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : کفش زنانه طرح اسکیچرز flex apeal

- برند :Skechers

- جنس رويه کفش :  چرم اشپالت

-  زيره کفش : flex

- ساختار کشسانی در رویه کفش جهت افزایش دوام

- رنگ : طوسی

- به همراه کفی memory foam

- زیره کفش انعطاف پذیر با طراحی منحصر به فرد

-کفشی بسیار سبک و راحت مناسب ورزش و پیاده روی های طولانی

- درجه کيفي : های کپی

- طراحی بسیار زیبا

- داراي سايز بندي

- براي مشاهده رنگ و سايز کفش ها روي گزينه انتخاب کنيد کليک کنيد

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

براي خريد کفش ورزشي، در درجه اول بايد به استفاده‌اي که از آن خواهيد داشت، توجه کرد. رايج‌ترين مدل بين کفش‌هاي ورزشي، کفش دويدن است که براي فعاليت‌هاي ورزشي عادي، پياده روي و دو مناسب بوده و البته به صورت روزمره هم مي‌توان از آن استفاده کرد. با اين حال پيدا کردن مناسب‌ترين کفش دويدن کار آساني نيست و گزينه‌هاي بسياري وجود دارد. براي اين‌که سلامت و راحتي پاهايتان را حين ورزش تضمين کنيد، بايد مطمئن شويد که کفشي انتخابي، از پنجه تا پاشنه به خوبي اندازه‌ي پاي شماست. پاها حين دويدن کمي ورم کرده و بلندتر مي‌شوند، پس مطمئن شويد که که بين بلندترين انگشت پا و بخش جلوي کفش به اندازه‌ي پهناي شست دست‌تان فاصله است.

امروزه دیگر همه برند محبوب و با کیفیت اسکچرز (اسکیچرز) (Skechers)  کم و بیش می شناسند. اسکیچرز ابتدا در آمریکا با فعالیت در زمینه‌ی محصولات مرتبط با مد و فشن بر سر زبان‌ها افتاد و کم‌کم به حوزه‌ی تولید کفش‌ های حرفه‌ای دویدن ورود پیدا کرد و اتفاقا در این زمینه هم بسیار درخشان ظاهر شد. طوریکه همه برند اسکچرز  (اسکیچرز) را با کفش‌های ورزشی‌ بسیار مرغوب و راحتش می‌شناسند و به عنوان یک تولیدکننده‌ی خوب و حرفه ای از آن یاد می‌کنند

کفشهای اسکیچرز / اسکچرز سری Skechers Flex Appeal  بسیار نرم و راحت طراحی شده، بطوری که با آن میتوانید ساعتها پیاده روی کنید و احساس بسیار راحتی داشته باشید. به دلیل طراحی بسیار انعطاف پذیر و سبکی این کفش ها، پاها درون آنها آنقدر راحت هستند که احساس میکنید چیزی نپوشیده اید.به علت تکنولوژی های استفاده شده در ساخت زیره و کفی کفش های اسکیچرز  این برند به یکی از محبوب ترین برندهای طبی دنیا در صنعت کفش تبدیل شده و توسط پزشکان به افرادی که آرتروز،پا درد و کمر درد دارند توصیه می شود.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید