not loaded

کفش اصلي ريبوک sublite aim mt 5942

امیدوار کالا

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : کفش اصلي ريبوک sublite aim mt 5942

- برند :REEBOK

- جنس رويه کفش :  از پارچه مش استفاده شده که موجب گردش هوا مي شود

- جنس زير کفش : لاستيک

- قسمت پاشنه ي اين محصول خاصيت ارتجاعي دارد و پا راحت تر در آن فيت مي شود

- رنگ : طوسی و مشکی

- داراي کفي با فناوري Memory tech که راحتي را در دراز مدت در اختيار ورزشکار قرار مي دهد 

- لايه مياني اين محصول به نحوي طراحي شده که راحتي بيشتري براي ورزشکاران به ارمغان مي آورد

-زيره انتهايي اين کفش بسيار با دوام طراحي شده و مقاومت خوبي دارد

- درجه کيفي : اورجينال

- مناسب براي دويدن و پياده رويي

- داراي سايز بندي

- براي مشاهده رنگ و سايز کفش ها روي گزينه انتخاب کنيد کليک کنيد

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

براي خريد کفش ورزشي، در درجه اول بايد به استفاده‌اي که از آن خواهيد داشت، توجه کرد. رايج‌ترين مدل بين کفش‌هاي ورزشي، کفش دويدن است که براي فعاليت‌هاي ورزشي عادي، پياده روي و دو مناسب بوده و البته به صورت روزمره هم مي‌توان از آن استفاده کرد. با اين حال پيدا کردن مناسب‌ترين کفش دويدن کار آساني نيست و گزينه‌هاي بسياري وجود دارد. براي اين‌که سلامت و راحتي پاهايتان را حين ورزش تضمين کنيد، بايد مطمئن شويد که کفشي انتخابي، از پنجه تا پاشنه به خوبي اندازه‌ي پاي شماست. پاها حين دويدن کمي ورم کرده و بلندتر مي‌شوند، پس مطمئن شويد که که بين بلندترين انگشت پا و بخش جلوي کفش به اندازه‌ي پهناي شست دست‌تان فاصله است.

«کفش مخصوص دوبدن  ريباک» مدل «Sublite Aim Mt » مي‌تواند انتخاب مناسبي براي فعاليت ورزشي باشد. استفاده از الياف مصنوعي سبب افزايش مقاومت کفش در برابر پارگي يا ساييدگي مي‌شود در اين صورت مدت‌زمان طولاني‌تري به‌طور مستمر از آن استفاده خواهيد کرد. همچنين براي اين کفش از رويه‌اي مشبک استفاده‌شده تا شما در زمان ورزش راحتي بيشتري داشته باشيد. درواقع منافذ متعددي که در رويه تعبيه‌شده باعث مي‌شود تا هوا در داخل کفش به جريان افتاده و محيطي خنک براي پاهاي شما در داخل کفش ايجاد شود. جريان هواي ايجادشده زودتر خشک شدن تعريق و خشک شدن داخل کفش را نيز باعث مي‌شود. از ويژگي‌هاي مهم هر کفش مخصوص دويدني، راحتي آن است. براي اين کفش نيز با استفاده از يک لايه مياني که منعطف نيز است سعي شده تا اين ويژگي را براي آن ايجاد کنند. درواقع اين لايه مياني مي‌تواند تا ميزان خوبي از وارد آمدن فشار در زمان دويدن و ورزش کردن به پا جلوگيري کند و راحتي را براي شما به همراه داشته باشد. «کفش مخصوص دوبدن ريباک» مدل «Sublite Aim Mt » از کفي نرم Memory Tech استفاده کرده تا به‌موجب آن لايه زيرين کفش يکپارچه‌شده و بارهاي وارده در هنگام دويدن را از پاشنه به پنجه منتقل مي‌کند که باعث راحتي بيشتر مي‌شود. به‌علاوه در زيره آن ساختاري مقاوم در برابر سايش تعبيه شده که باعث مي‌شود تا شما بتوانيد براي مدت مناسبي از اين کفش استفاده کنيد. 

 

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید