کفش زنانه طرح نايک zoom

امیدوار کالا

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : کفش زنانه طرح نايک zoom

- برند :NIKE

- جنس رويه کفش : رويه مشبک

- جنس کف کفش : پلاستيکي و بادوام 

- رنگ : مشکی

- بسيار بادوام و راحت  

- داراي ساختار مشبک براي تهويه هوا

- داراي فناوري fly wire و zoom براي راحتي و دوام بيشتر

-  ظاهري زيبا با طراحي شيک کفش

- درجه کيفي : هاي کپي

- مناسب براي پياده روي و دويدن

- داراي سايز بندي

- براي مشاهده رنگ و سايز کفش ها روي گزينه انتخاب کنيد کليک کنيد

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

براي خريد کفش ورزشي، در درجه اول بايد به استفاده‌اي که از آن خواهيد داشت، توجه کرد. رايج‌ترين مدل بين کفش‌هاي ورزشي، کفش دويدن است که براي فعاليت‌هاي ورزشي عادي، پياده روي و دو مناسب بوده و البته به صورت روزمره هم مي‌توان از آن استفاده کرد. با اين حال پيدا کردن مناسب‌ترين کفش دويدن کار آساني نيست و گزينه‌هاي بسياري وجود دارد. براي اين‌که سلامت و راحتي پاهايتان را حين ورزش تضمين کنيد، بايد مطمئن شويد که کفشي انتخابي، از پنجه تا پاشنه به خوبي اندازه‌ي پاي شماست. پاها حين دويدن کمي ورم کرده و بلندتر مي‌شوند، پس مطمئن شويد که که بين بلندترين انگشت پا و بخش جلوي کفش به اندازه‌ي پهناي شست دست‌تان فاصله است.

امروزه با زندگي ماشيني و تحرک کم نياز انسان به ورزش مخصوصا بانوان بيشتر شده است. راحت‌ترين و ارزان‌ترين ورزش پياده روي و دويدن است، که تنها به يک کفش مناسب احتياج است. کفش (Nike  Zoom) از توليدات شرکت مشهور نايک است که علاوه بر ظاهر زيبا و وزن سبک تمامي ويژگي‌هاي يک کفش پياده روي و دويدن را دارد.تکنولوژي هايي که در اين کفش استفاده شده است عبارتند از : تکنولوژي (Nike Zoom) ، تکنولوژي (FlyWire) . تکنولوژي Flywire از رشته هايي تشکيل شده است که اين رشته هاي مقاوم فلاي واير در قسمت بالا يا کناري کفش تعبيه شده و هدف از استفاده آنها کاهش وزن کفش مي باشد. بوسيله اين تکنولوژي سبک ترين کفش هاي نايک توليد مي شود. لايه ي ضربه گيري و بالشتکي در تکنولوژي Nike Zoom بسيار نازک است، از اين رو پا  به زمين نزديک تر است و در حرکات چند جهتي تسلط و سرعت بيشتري خواهد داشت. 

 

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید