کفش مردانه طرح ريبوک sublite super

امیدوار کالا

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : کفش مردانه طرح ريبوک sublite super

- برند :REEBOK

- جنس رويه کفش : رويه چرم مصنوعي و الياف مصنوعي

- جنس کف کفش : لاستيک 

- رنگ : سورمه ایی و آبی نفتی

- بسيار بادوام و راحت  

- داراي ساختار مشبک براي تهويه هوا

- مجهز به فناوري sublite براي دوام بيشتر در هنگام فعاليت هاي زياد 

-  ظاهري زيبا با طراحي شيک کفش

- درجه کيفي : هاي کپي

- مناسب براي پياده روي و دويدن

- داراي سايز بندي

- براي مشاهده رنگ و سايز کفش ها روي گزينه انتخاب کنيد کليک کنيد

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

براي خريد کفش ورزشي، در درجه اول بايد به استفاده‌اي که از آن خواهيد داشت، توجه کرد. رايج‌ترين مدل بين کفش‌هاي ورزشي، کفش دويدن است که براي فعاليت‌هاي ورزشي عادي، پياده روي و دو مناسب بوده و البته به صورت روزمره هم مي‌توان از آن استفاده کرد. با اين حال پيدا کردن مناسب‌ترين کفش دويدن کار آساني نيست و گزينه‌هاي بسياري وجود دارد. براي اين‌که سلامت و راحتي پاهايتان را حين ورزش تضمين کنيد، بايد مطمئن شويد که کفشي انتخابي، از پنجه تا پاشنه به خوبي اندازه‌ي پاي شماست. پاها حين دويدن کمي ورم کرده و بلندتر مي‌شوند، پس مطمئن شويد که که بين بلندترين انگشت پا و بخش جلوي کفش به اندازه‌ي پهناي شست دست‌تان فاصله است.

ريباک توليد کننده کفش‌هاي ورزشي، پوشاک و لوازم و معمولاً تابع شرکت آديداس است.سياست مديران آديداس بود که پس از خريداري ريباک نام اين شرکت را تغيير ندادند، چرا که نمي‌خواستند با اين اقدام بازار فروش خود را از دست بدهند و فقط تکنولوژي آديداس را در خطوط ساخت محصولات ريباک جايگزين کردند.  کفش مخصوص دويدن مردانه ريباک مدل Sublite Super  داراي طراحي مناسب براي لاستيک قرار گرفته در زيره کفش جهت احساس سبکي بيشتر در زمان فعاليت است. اين مدل مجهز به تکنولوژي Sublite Super جهت استفاده در زمين‌هاي سفت است ه فشارهاي وارده را کاسته و از خستگي پا مي‌کاهد.  بعلاوه رويه‌ي کفشي مشبک دارد تا تهويه‌ي هوا در کل کفش وجود داشته باشد.کفش مخصوص دويدن مردانه ريباک مدل Sublite Super  با ظاهري زيبا و با فناوري‌هاي به روز دنيا از برند ريباک مي‌تواند لذت يک ورزش مطمئن و راحت را برايتان فراهم آورد.

 

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید