not loaded

عطر Tom Ford ORCHID SOLEIL

شیرازتخفیف سیاهپوش

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : عطر زنانه Tom Ford Orchid Soleil

- برند : Tom Ford

- حجم : ۱۰۰ میل

- رایحه : گرم و شیرین با رایحه گلها

  • رایحه اولیه : ادویه های فلفل صورتی, پرتقال تلخ و سرو
  • رایحه میانی : زنبق عنکبوتی قرمز و گل مریم
  • رایحه پایه : کرم گرم شاه بلوط, وانیل, نعناع هندی و ارکیده

- عطری مناسب برای تمام فصول

- پخش بو و ماندگاری بسیار خوب

- غلظت اسانس : EAU DE PARFUM

-  برای اطلاع دقیق تر به توضیحات محصول مراجعه نمایید.

 

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

توماس کارلایل فورد که با نام تام فورد شناخته می شود، یک طراح مد و کارگردان آمریکایی است که  در ابتدا همکاری های بسیار موفقی با کمپانی های بزرگی چون کلوهه، پری الیس، گوچی و ایو سن لورن داشت سرانجام در سال 2005 برند خود را با نام تام فورد تاسیس کرد.

Orchid Soleil یک عطر پرطراوت، پخش شونده و جذاب است که گفته می شود جادوی درخشان ترین تابش های خورشید را به دام می اندازد. 

تام فورد ارکید سولیل عطری است خوشبو و دلپذیر که شروعی شاداب و کمی شیرین با حسی سفید از ترکیب رایحه گل مریم و حسی خامه ای مانند از وانیل دارد که تند و تیزی متعادل و مشخصی از فلفل صورتی نیز در کنارشان قابل استشمام است. با گذر زمان حس فلفلی آرام شده و رایحه گل مریم قویتر و شیرینی عطر نیز کمی بیشتر میشود. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای نیمه شیرین، جذاب و خامه ای مانند از وانیل است که حس شاداب و آرامش بخش گل مریم با آن ترکیب شده تا رایحه ای زنانه و خوشبو را با کمک هم بوجود بیاورند. تام فورد ارکید سولیل پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی دارد و انتخاب شایسته ای برای مصرف روزانه در تمامی فصول سال میباشد.

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید