پک مداد و پاک کن cartoon animal

کلاسیک

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : پک مداد و پاک کن cartoon animal 

- پک شامل :

  • ۶ عدد مداد سیاه
  • ۶ عدد پاک کن

- ابعاد پکیج : ۱۰*۲۳ سانتیمتر

- دارای مداد با روکش طرح فانتزی

- شامل پاک کن های طرح حیوانات

- بسیار شیک و بامزه

- مناسب برای همه کودکان

- مناسب جهت جایزه به دانش آموزان

- مناسب جهت هدیه

- عکس های فوق، عکس واقعی از محصول میباشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

وقتی روزهای آخر شهریور می رسه همه پدرمادرهایی که بچه مدرسه ای دارند در تکاپوی خرید لوازم تحریر و وسایل مدرسه هستن. از کیف و کفش و مانتو گرفته تا پاک کن های فانتزی و کوچیک. و همیشه هم دوست دارند در کنار کیفیت جدیدترین مدل رو خرید کنن. مثل همین پاک کن های فانتزی و زیبا که هر روز یه مدل و شکل جدیدتری میاد به بازار و بچه ها رو به خرید ترغیب می کنه. خرید وسایل مدرسه و بعد از اون خود روزهای مدرسه روزهای خاطره انگیز و دلچسبی که توی ذهن هرکسی تا به ابد نقش می بنده.

یا حتی کارت های جایزه و چیزایی که وقتی نمره خوب میگرفتیم بهمون جایزه می دادن. الان میخوایم شما رو با یه پک لوازم تحریر دیگه ای آشنا کنیم که هم فانتزی و بامزه ست و هم اینکه برای جایزه بچه ها بسیار مناسبه. این پک 12عددی شامل 6مداد سیاه و 6پاک کن نرم با طرح حیوانات هست. قیمت مناسبی داره که میتونید با خریدش هم در هزینه های خرید لوازم تحریر صرفه جویی کنید و هم اینکه بچه هاتونو با این هدیه شاد کنید و سر ذوق بیارین.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید