شارژر فندکی Remax Aliens

مهرفون

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : شارژر فندکی  REMAX ALIENS

- رنگ : مشکی

- وزن : ۲۵ گرم

- جنس بدنه : پلاستیک فشرده

- ابعاد : ۴۰*۶۰ میلیمتر

- تعداد خروجی : ۳ عدد

- ولتاژ ورودی : ۱۲ الی ۲۴ ولت

- ولتاژ خروجی : ۲.۴ آمپر (حداکثر توان ۴.۲ آمپر)

- دارای فیوز جهت امنیت بیشتر در زمان شارژ

- قابل استفاده در خودرو

- مناسب برای استفاده در سفرهای طولانی

- قابلیت شارژ همزمان ۳ دستگاه

- ساخت کشور چین1

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

شارژر فندکی  REMAX ALIENS یکی دیگر از تولیدات شرکت معتبر REMAX است که دارای ۳ خروجی با نهایت ولتاژ ۴.۲ آمپر میباشد.همون طور که میدونید یکی از راه هاییی که میتونید در مواقع اضطراری و در ماشین گوشی موبایلتون رو شارژ کنید استفاده از شارژر فندکی اتومبیل است.

این محصول از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و شرکت سازنده این اطمینان رو به شما میده که بدون هیچ گونه آسیب به گوشی موبایل و یا تبلتتون به راحتی میتونید از این دستگاه استفاده کنید.بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک فشرده هستش که مقاومتش رو در برابر خط و خش بیشتر می کنه.یکی از خصوصیت های این دستگاه شارژ سریع با ولتاژ ۲.۴ آمپر است که به طور اتوماتیک ولتاژ مورد نیاز گوشی شما رو تنظیم می کند.

یکی دیگر از ویژگی های بارز این شارژر این است که شما به طور همزمان میتونید ۳ گوشی تلفن رو از طریق این دستگاه شارژ کنید.پورت های خروجی روی این دستگاه به نحوی طراحی شده که هنگام استفاده همزمان از دستگاه مشکلی پیش نخواهد آمد.در تست های انجام شده روی این دستگاه نشان داده شده که این دستگاه دارای کمترین نوسان در هنگام شارژ شدن می باشد.

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

محمد یعقوبی در 6 سال پیش

با تشکر از سایت شیراز تخفیف واقعا محصول خوبی هست این شارژر فندکی ریمکس ، کیفیت بالایی داره من باهاش تبلت شارژر میکنم داخل ماشین ، سرعت بالایی داره