not loaded

آجیل سویا نمکی

خشکبار پولک

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : آجیل سویا نمکی

- موجود در وزن ۰/۵ و ۱ کیلوگرمی

- تازه و با کیفیت

- ترد و خوشمزه

- سرشار از پروتئین

- حاوی کلسیم، پتاسیم، فسفر و ...

- پیشگیری از پوکی استخوان

- پیشگیری از سرطان و امراض قلبی

- یک تنقلات مقوی و مفید برای کودکان

- مناسب برای دورهمی ها و مهمانی ها

- دارای بسته بندی شرکتی

- عکس های فوق ، عکس واقعی از محصول میباشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

مصرف این آجیل، به خاطر برخورداری از آمیزه های (ترکیبات) ایزوفلاوون، اسیدهای آمینه، آرژنین، گلایسین، سرشار بودن از الیاف گیاهی، فینواستروژن ها، ساپونین و لیستین، ارزان ترین، مؤثرترین و سریع ترین راه جهت کاهش میزان کلسترول خون و بیماری های قلبی است. آجیل سویا حاوی آمیزه های «بیواکتیوی» است که موجب کاهش و کوچک شدن یاخته های چربی و افزایش توده عضلانی در بدن می شود. ایزوفلاوون های موجود در آجیل سویا برای درمان و جلوگیری از پیر شدن پوست و رفع چروک و همچنین آجیل سویا در داشتن پوست شاداب، جوان و بدون چروک بسیار اثر دارد. الیاف گیاهی موجود در آجیل سویا تأثیر مثبتی بر تنظیم سطح گلوکز خون دارد. ضمنا مقادیر فراوان اسیدهای آمینه گلایسین و آرژنین موجود در آجیل سویا سبب تقلیل انسولین خون می شود.

کیفیت حبوبات به تازگی و بسته بندی آن می باشد. حبوبات و خشکباری که قرار است برای شما عزیزان توی سایت گذاشته شود هم درجه کیفی عالی دارد و هم اینکه با بهترین دستگاه ها تهیه و بسته بندی می شود. 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

کاربر در 6 سال پیش

سلام چرا هیچ شماره تماسی نیست.اگه چند محصول بخوایم برا هر کدوم جداگانه هزینه پست گرفته میشه؟

میلاد فخر در 6 سال پیش

سلام . شما میتونین همه محصوصلات را به سبد خرید اضافه کنین و بعد از پرداخت کامل همه رو درب منزل با هم تحویل بگیرید .اجیل ها موجود هستند و مهمتر اینکه یکبار هزینه پست و ارسال داده میشه برای همش

برچسب ها