خالبرداری با دستگاه RF

مطب دکتر مسعود حیدرنیا

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

-برداشتن خال با دستگاه RF در مطب دکتر حیدرنیا 

-شماره نظام پزشکی:۶۵۴۰۱

 

-تعداد کوپن های مورد نیاز:

  • خال های ۱ تا ۳ میلی متر                     ۱ کوپن
  • خال های ۳ تا ۵ میلی متر                     ۲ کوپن
  • زائده های گوشتی                              ۳ کوپن

 

-بدون درد و خونریزی

-با تاثیرگذاری بالا نسبت به سایر روش ها

-قابل استفاده برای بانوان و آقایان

-امکان استفاده از سایر خدمات این مرکز با تخفیفات ویژه شیراز تخفیف

شرایط استفاده

-بدون محدودیت در تعداد خرید

-قابل استفاده برای بانوان و آقایان

-تلفن تماس و هماهنگی:۳۲۲۲۲۴۶۴و ۰۹۱۷۳۱۶۱۰۹۶

- روزهای ارائه سرویس:

  • از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۲۰:۰۰

-ارائه خدمات به کاربران شیراز تخفیف,تنها با تهیه کوپن امکان پذیر می باشد.

- ارائه پرینت یا پیامک کد تخفیف الزامی می باشد.

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی چهارشنبه ۱۶ اسفند

توضیحات

استفاده از لیزر ساده‌ترین روش برای رهایی از خال‌های دردسرساز است. در اکثر موارد برداشتن خال با لیزر ، نیازی به بی‌حسی نیست. برخی بیماران در هنگامی که پالس‌های لیزر به پوست آن‌ها برخورد می‌کند در آن ناحیه احساس سوزن سوزن شدن یا احساسی شبیه اینکه یک کش لاستیکی به آن‌ها برخورد کند، دارند.

به منظور از بین بردن خال ، لیزر عروق خونی را می‌بندد و بافتی که از بین رفته است را تبخیر می‌کند؛ بنابراین نیازی به بریدن پوست یا استفاده از بخیه نیست. علاوه بر این در روش لیزر احتمال باقی ماندن جای زخم خیلی کمتر از روش‌های دیگر است.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

rana alizade در 6 سال پیش

اونایی که استفاده کردن میشه نظرشون رو بگن؟بد یا خوب!!

رضا رشیدی منش در 6 سال پیش

خال ها را خارج کردند الان بعد چند هفته لک های سوختگی با لیزر مانده روی پوستم چون من پوست بدی دارم و دکتر گفتند بعد 6 ماه اوکی میشه امیدوارم درست بشه

Zakieh در 6 سال پیش

تا الان 230 خرید انجام شده اما فقط یک نفر کامنت داده! خواهش میکنم از همشهریان گرامی نظراتشون رو بنویسن و در تصمیم گیری بهتر به بقیه کمک و راهنمایی کنن

فرزانه زارع در 6 سال پیش

سلام،میخواستم نظرمو در مورد خالبرداری اقای حیدرنیا بگم.. با کمال احترام من اصلا به هیچ عنوان از کارشون راضی نیستم،اول اینکه من ده تا خال داشتم و همشون هم سطحی بودن (یعنی خال گوشتی نداشتم و اندازه ی هر کدوم یک میلیمتر بیشتر نبود)اما ایشون از من تعداد ۱۲ تا کوپن گرفتن،دوم اینکه بزرگترین مشکل من هست اینه ک نصف بیشتره خال هایی ک برداشتن هنوز هستن!!!!حتی یعضی از خال ها بجای اینکه روی خال رو لیزر کنن کنار خال رو لیزر کردن و هنوز خال من هستش!!!ااصلا به هیچ عنوان کارشون ظریف نیست؛الان هم خال ها رو دارم هم لکه های لیزر ک کوچیک هم نیستن!!!بزرگترین اشتباهی ک در طول زندگیم انجام دادم خالبرداری اینجا بوده..امیدوارم ک شما همچین اشتباهی ک من مرتکب شدمو مرتکب نشین....من هیچ وقت نظر نمیذاشتم اما الان واقعا دلم واسه کسایی ک میخوان برن اینجا میسوزه میخوام مثل من نشن... من خودم تنها اینکارو نکردم با مامانم رفتم ک همین بلا رو سر مادرم هم اوردن!!!