بادی اسپلش ویکتوریا سکرت در رایحه های مختلف

شیرازتخفیف شهنوازی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : بادی میست ویکتوریا

- حجم : ۲۵۰ میل

- حاوی عصاره گل های خوشبو

- رایحه بسیار خوش

- موجود در رایحه های مختلف

- توضیحات مربوط به هر رایحه ی محصول در قسمت توضیحات درج شده است.

- برای مشاهده و خرید انواع موجود روی دکمه انتخاب کلیک نمایید

- نمونه طرح اصل

- حس لطافت به پوست بدن

- رایحه ی انرژی بخش و قوی

- حاوی عصاره بابونه و آلوئه ورا

- تاریخ تولید : 2016/11

- تاریخ انقضا : 2019/11

- عکس های فوق عکس واقعی از محصول می باشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

ویکتوریا سکرت یکی از برندهای با تنوع بالا در زمینه ی ارائه لوسیون و انواع بادی اسپلش می باشد که محصولات ان نیز در ایران در دسترس است. بادی اسپلش ها در واقع اسپری های خوشبو کننده مخصوص بدن هستند که مستقیما برروی پوست در مناطق مختلف استفاده می شود و علاوه بر تاثیر خوشبوکنندگی، اثر مرطوب کنندگی، ایجاد طراوت و نشاط را نیز به پوست می بخشد. در کنار بادی اسپلش های معمول، این برند صاحب نام انواعی از بادی میست های خود را نیز جهت استفاده دوستداران محصولات متفاوت و براق عرضه کرده است. با استفاده از این محصول علاوه بر داشتن رایحه ای خوش، میتوانید به پوست خود جلوه ی درخشانی نیز ببخشید.

بادی اسپلش LOVE SPELL فرگرنس میست ویکتوریا سکرت دارای رایحه گل‌های جذاب، انرژی‌بخش و قوی همچون شکوفه‌های گیلاس و هلو می‌باشد. این محصول تجربه‌ایی لوکس از رایحه و عطرهای است که همچون یک عشق جادوئی شما را هیپنوتیزم می‌نماید. فرمولاسیون این محصول دارای رایحه مطبوع آلوئه‌ورا و بابونه جهت ایجاد آرامشی مطبوع برای شما است. استفاده از این اسپری بدن عطر و بویی جذاب برای شما به ارمغان می‌آورد.

بادی اسپلش AQUA KISS فرگرنس میست ویکتوریا سکرت دارای رایحه جذاب، سرد و خنک می‌باشد. این محصول با فرمولاسیون حاوی آلوئه‌ورا و بابونه به پوست شما آرامش می‌بخشد و همچون باران آن را خنک، پرطراوت و سرشار از رایحه مطبوع می‌نماید. عطر و بوی این محصول مناسب استفاده در فصل تابستان است.

بادی اسپلش PEAR GLACE فرگرنس میست ویکتوریا سکرت دارای رایحه ای جذاب، با بوی شیرینی ملایم می باشد. این بادی اسپلش سرشار از عطر بنفشه و عصاره گلابی است. فرمولاسیون این محصول دارای رایحه مطبوع آلوئه‌ورا و بابونه جهت ایجاد آرامشی مطبوع برای شما است.

 

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید

کاربر در 6 سال پیش

باسلام رنگ بنفش رو میشه لطفا تمدید کنید

فرزانه موید در 6 سال پیش

سلام دوست عزیز در حال حاضر موجود نیست. ممنون از پیامتون