بسته ۲۰ عددی دستمال سفره

شیراز تخفیف فرامرزی

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : بسته 20عددی دستمال سفره

- جنس : کاغذی

- ابعاد : 33*33 سانتیمتر

- دارای 20 عدد دستمال در هر بسته

- با جذب بالا

- طرح های زیبا و شیک

- جهت مشاهده و خرید طرح های موجود روی گزینه انتخاب کلیک کنید.

- کاربرد راحت و آسان

- مناسب برای تمیز کردن سفره، میز غذاخوری

- ساخت کشور چین

- عکس های با لوگو شیراز تخفیف عکس واقعی از محصول می باشد که توسط گروه شیراز تخفیف می باشد.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

 

دستمال سفره ها یکی از انواع وسایل تزیین میز خوراک محسوب میشوند که به اشکال گوناگون از آن استفاده میگردد. دستمال سفره ها معمولا در دو نوع ساده و طرحدار تولید و عرضه میشوند که هر فرد با توجه به نیاز و سلیقه خود نسبت به خرید یک مورد مبادرت می ورزد. انواع دستمال های طرحدار به دلیل هماهنگی جالبی که با سایر عناصر دیگر به وجود می آورند معمولا از محبوبیت بالاتری در نزد عامه مردم برخوردارند. دستمال سفره های طرحدار به اشکال مختلف مانند نمونه های فانتزی، عروسکی، گل و گیاه، راه راه و… توزیع میگردند.

از دستمال سفره ها میتوان به عنوان پیشبند کودک در زمان مورد نیاز نیز بهره برد. ابعاد دستمال سفره ها غالبا بصورت یک چهار گوش یا همان مربع بزرگ می باشد و علت این سبک از طراحی نیز این است که فرد تا پایان صرف خوراک نیاز به مصرف چند برگ دستمال کاغذی را نداشته باشد! به بیان دیگر دستمال سفره ها علاوه بر اینکه بسیار باصرفه هستند، خیال افراد را از بابت مصرف چندباره از دستمال کاغذی های معمولی را آسوده می نماید.


این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید