پنکیک دوکاره Catalina جیو (فروش ویژه)

اسنس
(3 نظر)

5


با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : پنکیک دوکاره Catalina

- برند : GEO

- وزن : ۱۰.۵ گرم

- موجود در رنگ های مختلف

- جهت مشاهده و خرید رنگ های موجود روی گزینه انتخاب کلیک کنید.

- برای اطلاع دقیق تر از محصول به قسمت توضیحات مراجعه کنید

- ایجاد پوستی صاف و یکدست

- ماندگاری و دوام بالا

- سازگار با پوست ایرانی

- قابل استفاده با پد خشک و مرطوب

- ایجاد پوششی یکنواخت در کل پوست

- دارای بسته بندی شیک

- دارای شماره پروانه بهداشتی

- تاریخ تولید : 2015/11

- تاریخ انقضا : 2018/11

- ساخت کشور کره جنوبی

- ارسال کالا 24 تا 72 ساعت پس از ثبت درخواست

- عکس های با لوگو شیراز تخفیف عکس واقعی از محصول می باشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

معرفی برند : 

لوازم آرایشی جیو یکی از محصولاتی است که اکثر مصرف کنندگان آن  را با سه محصول اصلی آن ( یعنی کرم پودر ، پنکیک و از همه مهمتر رژگونه سه رنگ آن که تنها محصول کره جنوبی می باشد که در سه رنگ در یک بسته بندی محکم و بسیار زیبا تهیه شده است )می شناسند . پنکیک های و کرم پودرهای جیو به دلیل دارا بودن قدرت پوشانندگی بالا و تنوع رنگی مناسب و زیبا از محبوب ترین محصولات این برند نیزمی باشند

معرفی محصول : 

پودر پنکیک دوکاره جیو برای پوست‌های خشک و مرطوب مناسب خواهد بود. کاربرد خشک و مرطوب به این صورت بوده که اگر پوست شما خشک است، بر روی پوست تمیز و آماده‌ی آرایش، پنکیک آرایش شما را تثبیت کرده و در صورتی که پوست شما مرطوب و نم‌دار است، اثر بالا و همچنین ماندگاری بالایی خواهد داشت و حکم کرم‌ پودر را ایفا می کند. همچنین اگر بخواهیم اثر مرطوب کنند‌گی را روی پوست ایجاد کنیم به غیر از خیس کردن صورت می‌توان با پد خیس هم این کار را انجام داد. این محصول بدون ایجاد ضخامت روی پوست، رنگی طبیعی و پوستی صاف را به شما هدیه می کند که در مرحله‌ی آخر آرایش استفاده خواهد شد. پودر پنکیک دوکاره جیو بسیار نرم روی پوست می نشیند و کاور بسیار عالی دارد. پنکیک جیو از نظر رنگ تنوع خوبی دارد و با پوست و رنگ پوست ایرانی ها سازگاری دارد. از این پنکیک هم به صورت خشک و هم به صورت مرطوب میتوان استفاده کرد.

پنکیک آرایشی جیو به دلیل دارا بودن فرمولاسیون خاص و منحصر به فرد، خود به خوبی بر روی هر پوستی می نشیند و هرگونه خط ، لک و جای جوش و سایر مشکلات پوستی را می پوشاند و باعث می شود آرایش شما ماندگاری و دوام بیشتری داشته باشد. پیشنهاد می شود پیش از استفاده از این پنکیک، از یک لایه خیلی سبک از مرطوب کننده با چربی پایین و یا ضد آفتاب روی پوست استفاده کنید.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید