not loaded

ریمل بلند کننده I Like Long Lashes ESSENCE

اسنس

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : ریمل I Like long lashes

- برند : ESSENCE

- رنگ : مشکی

- حجم : 6 میل

- بلند کننده موثر مژه 

- حجم دهنده مژه

- دارای برس ژله ای کوچک

- عدم تجمع ریمل بر روی مژه 

- ماندگاری نسبتا بالا

- دارای کد اصالت کالا از وزارت بهداشت

- تاریخ انقضا : 2018/11

- ساخت کشور ایتالیا

- عکس های با لوگو شیراز تخفیف عکس واقعی از محصول می باشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

معرفی برند : 

شرکت essence با ارائه طیف گسترده محصولات و پرطرفدارترین رنگ های فصل، چنان ظاهری به پوستتان می دهد که بسیار زیبا خواهید درخشید و علاوه بر آن حس بهتری را نیز تجربه خواهید کرد.

 اسنس در اصل به دنبال کیفیت و رضایت مشتری بوده، بنابراین تمام محصولات خود را با همکاری بهترین کارشناسان دنیا، تنها در اروپا تولید کرده و همچنین از هزینه های گزاف در راستای تبلیغات پرهیز نموده تا از افزایش قیمت محصولات خود جلوگیری نماید. اسنس معتقد است که کیفیت بالا، خود می تواند بهترین تبلیغ برای یک برند باشد.

معرفی محصول : 

از ریمل می‌توان برای همه نوع مژه‌ ای استفاده کرد اما قبل از انتخاب آن، نیاز خود را بشناسید تا مژه‌ها و در نهایت چشمانی زیبا را در معرض دید قرار دهید. این محصول دارای برس ژله‌ ای است که همین مزیت از چسبندگی مژه‌ها به هم خودداری می‌کند و باعث می‌شود مژه‌ها کاملا از هم جدا شوند. این ریمل ضدآب نیست و به‌ راحتی آثار آن با هر نوع پاک‌ کننده‌ی آرایشی و یا آب و صابون پاک می‌شود و اثری از سیاهی را در دور چشمانتان نخواهید دید. ریمل اسنس مدل «I Like Long Lashes» با رنگدانه‌های طبیعی و رنگ کاملا مشکی و برس ژله‌ ای، جهت حجیم و بلند کردن مژه تولید شده است.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید