رژگونه Silky touch ESSENCE (فروش ویژه)

اسنس

با اطمینان خرید کنید!
در صورت عدم استفاده از کوپن خریداری شده و یا وجود مغایرت بین خدمات دریافتی با توضیحات و شرایط موجود در سایت، پس از تایید کارشناس، بازگشت ۱۰۰٪ وجه تضمین می گردد.

جزئیات تخفیف

- نام کالا : رژگونه Silky touch

- برند : ESSENCE

- وزن : 5 گرم

- موجود در رنگ های مختلف

- جهت مشاهده و خرید روی دکمه انتخاب کلیک کنید.

- بافت نرم و ابریشمی

- ماندگاری در تمام طول روز

- ایجاد ظاهری شاداب 

- مناسب برای آرایش ملایم

- دارای کد اصالت کالا از وزارت بهداشت

- تاریخ انقضا : 2019/02

- ساخت کشور آلمان

- عکس های با لوگو شیراز تخفیف عکس واقعی از محصول می باشد که توسط گروه شیراز تخفیف گرفته شده است.

شرایط استفاده

مهلت استفاده : از لحظه خرید الی

توضیحات

معرفی برند : 

شرکت essence با ارائه طیف گسترده محصولات و پرطرفدارترین رنگ های فصل، چنان ظاهری به پوستتان می دهد که بسیار زیبا خواهید درخشید و علاوه بر آن حس بهتری را نیز تجربه خواهید کرد.

 اسنس در اصل به دنبال کیفیت و رضایت مشتری بوده، بنابراین تمام محصولات خود را با همکاری بهترین کارشناسان دنیا، تنها در اروپا تولید کرده و همچنین از هزینه های گزاف در راستای تبلیغات پرهیز نموده تا از افزایش قیمت محصولات خود جلوگیری نماید. اسنس معتقد است که کیفیت بالا، خود می تواند بهترین تبلیغ برای یک برند باشد.

معرفی محصول : 

رژگونه سیلکی تاچ اسنس تقریبا تمام انچه را که از یک رژگونه انتظار دارید برآورده خواهد کرد. تنوع رنگی آن موجب می شود با هر سلیقه و آرایشی مطابقت کند. این رنگ ها به گونه ای انتخاب شده اند که یک سایه با رنگ طبیعی بر روی گونه ها ایجاد می کنند و زیبایی فوق العاده ای به آنها می بخشد. همانگونه که از اسم آن بر می آید این رژگونه دارای بافتی بسیار نرم و ابریشمی و رنگدانه های غنی با رنگ طبیعی که به راحتی با آرایش صورت ترکیب می شود و تقریبا در تمام طول روز بدون اینکه محو شود در جای خود باقی می ماند. بیش از 90% افرادی که از این محصول استفاده کرده اند از کیفیت و قیمت آن بسیار راضی بوده و تنها درصد کمی اظهار داشته اند که این ؤزگونه با پوست آنها سازگاری نداشته و روی صورت حالت گچی ایجاد می کند یا زود محو می شود.

این تخفیف را به دوستانتان اطلاع دهید

اشتراک به دوستان از طریق واتس اپاشتراک به دوستان از طریق تلگرام

سوالات خود را بپرسید